Summan av allt
Godmorgon ladies!
Äntligen fredag... och stressiga veckan slut!! Sooooo nice!
Hade inte tid att "komma" inom igår så det var lite läsning till frukosten, mycket trevligt må jag säga!
Gemma- Igår blev det sushi till middag, tillbringade kvällen på Alex som har blivit utnämd till den BÄSTA sushi restaurangen utanför Japan! Inte illa... Om ni har vägarna förbi Oslo så bör man stoppa där!
Jag älskar sashimi med smarrig riesling till!
Stålis- Håller tummarna på att det kommer snart... Jag hade "värmt" upp min m2b med lite hintar och långa blickar i skylten hos fina juvelerarbutiker. Det funkade fin,fint! Fick ett underbart romantiskt frieri i Central Park, New York!
Gemma igen- vill gärna ha tips på fina locations i Frankrike... Kräver plats till 30-35 pax(det har ställt till det för mig hittills, de flesta brukar ta runt 20).
Trollsländan! Stackare... tappa upp ett varmt bad med lite lyxig badolja, tänd lite ljus och skäm bort dig i helgen! Man behöver ju inte lämna huset för att lyxa lite.... Hoppas familjen är frisk snart!!
I morgon ska jag på Operabal... Klå den tjejer!!
Ska klämma in mig i en (nästan)autentisk 1700-t klänning, mask och gå på middag, Carmen(igen) och sedan snubbla runt i wienervals! Jag kan lite, men m2b har inte en aning om vad dans är... Vi missade kursen som ingick i priset eftersom ingen av oss haft tid!
Ciao!