• onsdag i oktober

Tips o ideer till möhippa på vintern...

Visst är aktiviteter roligt. Bra förslag har getts tidigare. Det jag uppskattade mest på min möhippa var dock alla speciella saker mina vänner gjort för mig. En fotobok om mitt liv med kommentarer. Frågor om mig och min blivande. Händelser och minnen de hade av mig. Jag är lite egoistisk förstår ni Vill gärna känna mig ompysslad.

• onsdag i oktober

GretaG: bli ompysslad, visst är det mysigt Jag gillar ompyssling som överraskningar och att man känner sig lite speciell. Gillar också "klassisk" ompyssling med massage, mys i bastu och liknande.

På min möhippa hade vi bla femkamp men även lugn och ro hemma hos en kompis. Själv gillar jag balansen med både och. Vad säger ni andra - vill ni helst hitta på en massa saker eller vill ni ta det lugnt?

• onsdag i oktober

Kom på en sak - tiden för möhippan.
    Vad säger ni andra om det?

Själv blev min möhippa nästan 3 månader innan bröllopet pga att alla vänner skulle kunna vara med. Uppsakttar själv att jag fick dela dagen med alla mina vänner och hade en fantastisk dag. Skulle inte vilja bli hippad helgen innan bröllopet men nu 5 veckor kvar hade det varit roligt att se fram emot lite överraskningar Jaaaa, jag är egoistisk

• onsdag i oktober

Härligt Berner. Just att de tänker på den blivande bruden - vad är bäst, roligast mest uppskattat för henne.

Svar på tråden Tips o ideer till möhippa på vintern...