• Brud-2007

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

stackars dig...! har du hört nåt mera?? KRAM!

• Brud-2007

CarroK> Dom kanske har tagit hans mobil just för att han inte ska kunna ringa hem,... Han kanske vill ringa dig men inte kan!!!

• Brud-2007

Hoppas du har kunnat sova och att han är hemma nu! Ha nu en fantastisk bröllopsdag!!!
    Kram!

• Brud-2007

Alizzy> man kan säga saker när man är upprörd som man inte menar... man är ju inte mer än människa!!

• Brud-2007

Puffar!! Hur gick det för dig/er?? KRAM!

• Brud-2007

GRATTIS till er!! Skönt att höra att allt löste sig till det bästa...!

Men...vad har din man för knäppa kompisar..
    Jag tycker det är förj*vligt att dom hade sagt att dom "tagit honom" dan innan pga att dom ville medvetet ställa till det för er..för att dom inte gillar dig. Eller missförstod jag?!

Dom verkar ju helt dumma i huvet... hur kan dom inte stötta sin vän, din man, i sitt val av fru. Man väljer själv vem man vill leva med... och när bröllop sker, då är det bara för alla inblandade att acceptera läget!!! Och vara glada och gratulera!! Då är det liksom "för sent" att tycka nåt...(om man nu måste göra det...) för de inblandade har gjort sitt val. Så tycker jag i alla fall....
    Konstiga "vänner"......

Jag minns själv en pojkvän jag hade när jag var yngre... hans vänner gillade inte mig, och det var inte kul! Och jag kände dom inte ens!!! Dom kanske tyckte jag "stal" honom... jag vet inte.....
    jaja...

Min sambo som jag har nu..och min blivande .. hans vänner är mycket fina och det är jag tacksam för!!

MASSA GRATTISKRAMAR TILL ER och LYCKA TILL med allt!!!!

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!