• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • Playing the angel

Nej fy vad elakt!! Det kallar inte jag vänner..

• Lucia05

Verkligen elakt. Hoppas inte kvällen blir allför lång.

• Rystall

Det kanske inte blir så stökigt. Vännerna kanske bara tar ut honom på lite god middag. Han kanske snart är hemma igen.

• CarroK

Jag känner att det är dåligt gjort av kompisarna. Ingen respekt för oss liksom. Är lite nyfiken på vad sambon gör för han har sagt innan att han inte gillar om de tar honom dagen innan. Samtidigt tycker jag det är dåligt att de ej sagt något till mig. Allt är i princip klart men tänk om det inte var det! Till saken hör att de flesta kompisarna dricker tills de spyr typ. Lite dåligt av sambon att inte höra av sig för att lugna mig när han vet hur illa jag tycker det skulle vara om han blir tagen dan innan! Detta förstör min kväll också. Jag ställer inte in bröllopet för det här men det kommer nog ta ett tag innan jag kommit över det. Känns inte som jag kan vara trevlig mot de sk kompisarna i morgon... Usch!

• Brud 2008

Vad dåligt, förstår de inte att man kanske vill vara ensamma och ladda inför den stora dagen?

• Rosenhaga

När jag läser detta blir jag faktiskt glad över att vi inte fick någon svensexa eller möhoppa - detta är ju värre!

Om de hade tagit honom kvällen innan - nej, vi hade inte gått med på det - okänsligt av dem.

• CarroK

Vad kan jag göra för att markera att det inte är ok? Hoppas det inte blir något dumt bara som raka av ögonbrynen eller färgar håret på honom eller nåt.

• GretaG

usch de är inga kompisar!! Jag hade minsann ringt polisen ;)
    Nä det är inte roligt att vara bakis!
    Hoppas att det inte blir allt för länge...

Lycka till med bröllopet imorgon...

• CarroK

Hoppas sambon själv ser till att komma hem i vettig tid men man vet ju inte vad de gör. Det kanske tar med honom långt bort. Eller ja jag vet inte. Ska bli spännande och se vilka som varit med och planerat detta. Kanske dax att skaffa nya kompisar?!

• GretaG

synd att det är ont om tid, hade vart en bra hämd att skicka polisen efter killarna som hämnd, skämt alltså o då inga riktiga poliser...*fniss*

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!