• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • CarroK

Men vad ska polisen göra?? Ringde toastmastern på hans mobil men han svarade inte. Han vågade kanske inte...

• CarroK

Ja vi tänkte på fejkpoliser...
    Funderar på att låta de inblandade gå hem efter middan eller låta alla få fri sprit i baren utom de. De får betala 50 spänn per glas. Då lär de nog gå hem väldigt snabbt.

• Felice

Kanske blir det en lugn utekväll som inte påverkar morgondagen så mycket?

• GretaG

men i alla fall...nog fattar de att killen borde vara utvilad för bröllopsdagen...

• Clobberella

Förhoppningsvis har din blivande man vett på att kräva att han ska få vara hemma i hyfsad tid och utan allt för mycket alkohol i kroppen.

• Vinter 07

Fy f-n va dåligt av kompisarna. Hoppas verkligen att det går bra i morgon. Stackars dig som får sitta och oroa dig...

• Mno

Har inte nån av killarna tjej som du kan ringa å fråga vad dom ska göra??
    För om dom bara är ute å käkar eller liknande så är det ju ingen fara å då kan du gå å lägga dig i tid å vara utvilad imon!

Njut av dagen imon! GLÖM INTE DET!

• villoxågiftamej

fy fabian va elakt......om dom nu inte bara tar me han o relaxar...men sånt gör väl inte karlar.. ;) nä men fy hoppas dom e snälla

• KatarinaT

Vad ville din man då? Han följde ju med dem.. Om han tyckte det var OK så är det ju inte lika taskigt tycker jag. Men ändå dålig stil av kompisarna att göra det dagen innan! Hoppas de tänker på att han ska sova lite inatt också, så att han är hemma inte alltför sent.

• Anina

Kanske är det inte alls så farligt. Kanske är det som några skrev innan att de bara ska ut och äta middag någonstans.

Jag och några kompisar fixade en möhippa för en anna kompis som skulle gifta sig dagen innan bröllopet. Fast då var hennes blivande man väl införstådd med detta förstås. För oss fanns ingen annan möjlighet att göra en möhippa annars för de gifte sig på annan ort och ingen av oss kunde åka dit några veckor innan för enbart en möhippa.
    Men vi gjorde bara "snälla" saker och det hela avslutades med en ganska tidig middag.

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!