• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • Brud-2007

CarroK> Dom kanske har tagit hans mobil just för att han inte ska kunna ringa hem,... Han kanske vill ringa dig men inte kan!!!

• gladast

Du kan väl berätta vad som hänt och hur det gick! (När du vet)

• Bobou

Har han fortfarande inte hört av sig?!

Svara inte CarroK om du ser det här, gå och sov istället så att du åtminstone är utsövd... så kan du lättare hantera detta i morgon!

*godnattkram*

• Mitt hjärta är hemma

Usch och fy, lider med dig. Det är ju det största svensexe-no-no som finns, att göra det dagen innan.
    Fy vad arg och ledsen jag blir för din skull. Att de har mage att ta ifrån er er sista kväll tillsammans som ogifta.
    Berätta allt om hur det gick sedan efter bröllopet, och tusen lyckokramar inför den stora dagen!

• Alizzy

Tycker snacket om att straffa din blivandes vänner är barnsligt och klingar riktigt illa. Jag bryr mig faktsikt inte om hur besviken du är, så beter man sig bara inte.

• Sillal

Det e löning, dom hade inga pengar innan därför blev det idag...
    Förstår dig, men orolig behöver du inte vara...Han har nog roligt med dom.. För svin e dom nog inte..

Hoppas du somnar och vaknar till att någon pussar på dig, snart..

• Brud-2007

Hoppas du har kunnat sova och att han är hemma nu! Ha nu en fantastisk bröllopsdag!!!
    Kram!

• Brud-2007

Alizzy> man kan säga saker när man är upprörd som man inte menar... man är ju inte mer än människa!!

• Engäst

Lycka till på din dag och hoppas att din blivande man kom hem hel och ren.

Inte kul att de tog honom kvällen innan bröllopet, hur tänker folk?

• Princessdiamond

hoppar in och önskar lycka till på den stora dagen!!
    du måste berätta allt den! :)

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!