• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • onsdag i oktober

Hoppas att bröllopsdagen var underbar. Tänkte på er.

• Sillal

Mitt hjärta är hemma!!!

det var inte en j*vla ursäkt, utan det var nog fakta...
    Killarna kunnde kanske inte fixat det innan..Alla har inte pengar som dom kan gå ut och festa med..Så dom har väl anpassat sig till löningen och plus att det varit semestertider, där kan ha varit någon bortrest och nu var alla killar samlade..
    Men visst håller jag med om att det var fel dag, absolut men bättre den dagen än ingen dag alls.. Och CarroK har nog glömt detta nu..

• Sillal

KatarinaT

Nej jag känner inte brudparet..

Utan jag tror att som jag skrev ovan..

• Lucia05

Bättre ingen svensexa alls än dagen innan! :)

• Brud 2008

Jag håller med Lucia05, jag skulle bli galen om de gjorde så mot oss :(
    Men tyvärr verkar inte folk ha någon som helst koll på vad som är okej om man tittar runt lite här på bt.

• Mitt hjärta är hemma

Håller helt klart med Lucia05, löning eller ej. Ens vänner får allt lov att planera lite om de vill ordna svensexa, kanske spara en slant av lönen/studiemedlet månaden innan istället eller lånat ihop av föräldrar/kompisar.
    Tycker jag!

• gladast

Hur gick det,när kom han hem, gick allt bra,hade ni en härlig bröllopsdag?
    Hoppas det!

• drömbrud

Åh jag vill veta!! Om min blivande råkade ut för detdagen inan skulle jag åkt efter! Hahah! Panik!! Så gör man ju inte. Killar tänker inte alltid alltså...

De kanske har åkt på resa?

• blablabla

De håller såklart på att ta hand om varandra :) det första man tänker på är nog itne att sätta sig vid datorn :P

• drömbrud

haah!! Nej klart inte!!!

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!