• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • Here comes the bride!

Hmmm, är bra sugen på att länka den här tråden till min sambos bror och kompisar...!

Hur som helst, GRATTIS!

• okt2006

Låter som din make(!) är en riktigt förståndig människa och att ni är på samma våglängd i detta. Stort grattis och lycka till!

• raketmyra
    stooort grattis & lycka till
  • Blivande Fru!Nu Fru!!

Grattis och va skönt att du/ni sedan kunde fokusera på er dag

• Princessdiamond

grattis från mig också! :D

• MuffinsTönt

Äntligen kan man pusta ut. Har varit så nyfiken och orolig för din skull. :D:D

Har följt tråden och är så glad att allt blev bra i till slut. Grattis!!!
    Tänk att ni kan ha ngt "kul" att berätta för era barn när dem ska gifta sig.

• Brud-2007

GRATTIS till er!! Skönt att höra att allt löste sig till det bästa...!

Men...vad har din man för knäppa kompisar..
    Jag tycker det är förj*vligt att dom hade sagt att dom "tagit honom" dan innan pga att dom ville medvetet ställa till det för er..för att dom inte gillar dig. Eller missförstod jag?!

Dom verkar ju helt dumma i huvet... hur kan dom inte stötta sin vän, din man, i sitt val av fru. Man väljer själv vem man vill leva med... och när bröllop sker, då är det bara för alla inblandade att acceptera läget!!! Och vara glada och gratulera!! Då är det liksom "för sent" att tycka nåt...(om man nu måste göra det...) för de inblandade har gjort sitt val. Så tycker jag i alla fall....
    Konstiga "vänner"......

Jag minns själv en pojkvän jag hade när jag var yngre... hans vänner gillade inte mig, och det var inte kul! Och jag kände dom inte ens!!! Dom kanske tyckte jag "stal" honom... jag vet inte.....
    jaja...

Min sambo som jag har nu..och min blivande .. hans vänner är mycket fina och det är jag tacksam för!!

MASSA GRATTISKRAMAR TILL ER och LYCKA TILL med allt!!!!

• CarroK

Nja jag tror inte att de medvetet valde just kvällen före för att ställa till det för mig men några av kompisarnas flickvänner hade varit arga pga val av dag fick jag höra senare. Känner man att man inte kan glädjas med brudparet pga olika orsaker kan jag tycka att man ska tacka nej till bröllopet! Ett bröllop är ett bra sett att se vilka som verkligen är ens kompisar sa mannen här hemma. Han har tänkt om lite när det gäller vissa kompisar sa han. Med all rätt tycker jag.
    En stor kram till er alla som följt det här. Ska visa maken denna tråd när han kommer hem från jobbet. Nu ska jag ut i trädgården och njuta av min lediga dag.

• Nonika

Ja, det finns ju idioter till allt

Bra att det blev bra ändå!!

• BlueTopaz

Grattis CarroK!!! Vad skönt att höra att det blev bra tillslut iaf! =)

• Brud 2008

Grattis! Vad skönt att det ornade sig för er och att det blev en fin dag för er ändå.

• Torvan

Grattis, toppen att ni fick en härlig dag.

• TooBee

Grattis till en fin dag, trots kvällen före!

• 26maj2007

kikar också och önskar er GRATTIS!

Vilken toppen kille du gift dig med!

• my_name

Skönt att få veta hur det gick... Vill också önska er all lycka till! Grattis!

• Sillal

Ett stort Gattis till er båda...

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!