• CarroK

M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!

Min M2B blev kidnappad i kväll vid halv 7 av sina kompisar. Vi gifter oss I MORGON!! Jag visste ingenting! Vi hade precis hämtat hem mat och skulle ta det lugnt och mysa och så händer detta. Är så besviken! Har sagt tidigare till några kompisar att det går bra vilken dag som helst men INTE dan innan. Och så gör de såhär. De hade masker för ansiktet när de tog honom så jag vet inte exakt vem det var. Fick en kompis att ringa på M2Bs mobil men självklart svarade ingen. Är jätteledsen och arg. Vill straffa kompisarna riktigt rejält. Vet inte hur. Funderar på att porta dem från festen men ja jag vet inte. Så tänk på det när ni planerar hippa eller sexa. Ta inte kvällen före!!!

• Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!
  • Fru Brorsson

Fast man är ju så nyfiken på hur det gick!!! ;)

• Brud-2007

Puffar!! Hur gick det för dig/er?? KRAM!

• Fröken Malm

Respektlöst!

Hoppas de inte söp ner honom så han var bakis hela bröllopsdagen.....

Mycket taskigt!

• Clobberella

Hoppas han inte drack för mycket och hade vett på att komma hem i tid, så att han inte var bakis hela bröllopsdagen.

Man har ett eget ansvar också.

• tina14jan

puffar lite, vill ju också veta hur det gick.

Hoppas ni fick en underbar dag, trots allt.

• hemligmia

Satt idag under lunchen å tjuvlyssnade på några killar vid samma bord. En av dem hade hållit en svensexa dagen före brölloppet bara för att brudgummen skulle hinna bli orolig att han inte skulle få nån. Den blivande frun hade blivit galen när de kidnappaed honom och han var visst redigt full på kvällen men orkade "masa" sig ner för altargången. Å så har karln mage å sitta å tycka att det var skitkul!!

KARLAR!!!

• Torvan

FY! Så respektlös inför något man planerat länge och sett fram emot. F.ö. oxå nyfiken på hur det gick för TS...

Svar på tråden M2B kidnappad. Bröllop i morgon!!