Inlägg från: Andie |Visa alla inlägg
  • Andie

September 2007 !!!

Hej hej

Sptember brud här förhoppningsvis.
    Vi är ganska långt gångna i vårt planerande. Men vi ska dock göra det mesta själva. Har bokat festlokalen men fick just ett nej tack från prästen vi ville ha då hon har ett nytt arbete innom svenska kyrkan och viger inte längre folk. Lite synd men vi får hitta en annan präst helt enkelt. Detta kommer ske nästa vecka :D

Längtar redan.... ;)

• Andie

Får jag kapa denna tråden lite Billa?

Måste bara få fråga varför har ni valt att gifta er i just september??

Själv har vi valt det för att vi hade hoppats på att träden hade börjat skifta men det har inte hänt ännu. (är dock ett helt år kvar till vår dag) Men man kan ju kolla upp sånt i förväg lixom.

• Andie

Billa: Okej det var ju en smart lösning. Och jag tycker det är så vacker med alla träden som byter färg, jag blir lite avundsjuk, för här där jag bor syns inte en tillstymelse till det ännu... kanske kan bero på allt regn som kommit de senaste veckorna... :(

Tossi: Okej. tror det kommer bli vacker på ert bröllop :)

• Andie

Vi har nyligen kommit överrens om att det inte är tillräckligt höstigt där vi bor så September månad blir det nog inget bröllop för vår del...
    Detta är bra och dåligt. Mer tid att spara och planera på. Men det tar ju längre tid innan vi får gifta oss. Ser iaf ut som att det blir i början av Oktober nästa år...

Hoppas iaf att alla ni som ska gifta er i september får underbara och vackra bröllop!

Svar på tråden September 2007 !!!