• e.m.

September 2007 !!!

Hej hej! Här är en till som gifter sig i Sep 2007. Får man vara med???

Tossi,
    Såg att du har bokat Hotell Läckö i Lidköping för bröllopsnatten. Vi ska också gifta oss i Lidköpingstrakten!!! Och det hotellet är definitivt ett alternativ för bröllopsnatten. Men sviten kanske är upptagen av er nu... ;)

• e.m.

Dåså! :) Vi gifter oss två veckor innan er så det ska ju inte vara några problem! Du får gärna tala om hur sviten ser ut när ni har varit där och tittat för jag har faktiskt inte sett den.

• e.m.

Egypten, härligt! Har hört att det är fantastisk snorkling där!

Ni septembertjejer som ska åka på bröllopsresa direkt (tänkte vi också göra). Vart är det bäst väder då? Först hade vi tänkt oss Thailand, men jag har fått höra att det är mitt i regnperioden då :(

• e.m.

På tal om fotograf... Jag är helt nybörjare på det området. Vad tror ni att man ska räkna med att det kostar? När behöver man boka?

Tossi, visst skulle du också gifta dig i Skaraborg. Har du några tips på bra fotograf där?

Provade klänningar i förrgår. Nu längtar man ju inte direkt mindre till 1/9 2007... :)

• e.m.

Tossi, tack för tipset! Det ska jag undersöka!

• e.m.

Hej Ruffselsnuffsan!

Bra fundering. Vi ska gifta oss samma datum (1/9) och har nog tänkt vara ute i ganska god tid med inbjudningarna. Någon gång i vår tänkte vi. Är det för tidigt? Själv uppskattar jag att få inbjudan så tidigt som möjligt för att kunna planera i god tid.

Vi var på en flera bröllop i somras och de inbjudningarna kom redan i mars-april har jag för mig.

• e.m.

Sådär, nu är fotografen preliminärbokad! Ett litet steg för mänskligheten, men ett stort steg för vår bröllopsplanering! :) Tossi, det blev den som du rekommenderade. Tack för tipset, de verkar kanon!

Ansu,
    Roligt, inte riktigt det traditionella upplägget. Det låter väldigt mysigt tycker jag! :)

Svar på tråden September 2007 !!!