Inlägg från: Billa |Visa alla inlägg
  • Billa

September 2007 !!!

Välkommen höst bröllop !

Vi vill ha present öppningen dagen efter för det kan lätt stanna av festen om man står där och öppnar paket efter paket! Jag har varit på ett bröllop där det blev svårt att få igång stämmningen igen efter presenterna!

Vårt färgtema är: Orange, guld och vitt!

• Billa

Alla ni Oktober-brudar är oxå välkommna tills ni har samlat ihop er!

Vi ska boka kyrka imorgon! Ska även då kolla om vi kan få titta på byggdegården oxå! Jag har varit där en gång, men det var för 4 år sedan! Det känns nog mer på riktigt när man har bokat!

Välkommen Bellaboll! Vi ska oxå gifta oss 15/9!

• Billa

höst bröllop: Det låter som jättesnygga kort! Jag gillar erat färgtema, brunt och turkost!

Bellaboll; Ja igår va det pirrigt! 1 år kvar!!!!! Vi ska boka kyrka på måndag! Å sen ska vi boka tid så vi får kika på bygdegården oxå! Ska pilla med korten denna helg, kolla storlek och så!

• Billa

Vi funderar på att ha orgelmusik! Vi har organist kontakter! Imorrn ska sambon ringa och boka kyrka!!!!!!

• Billa

Nu har vi bokat kyrka!!!!
    15/9 2007 kl 16.00 !!!!!

Vi börjar bli några nu!! Va skoj!

• Billa

Vi försöker få tag på bygdegården just nu, men dom svarar ju inte i telefon!

Vi är i stort sett klara med gästlistan, blir ca 70 pers.
    Jag har ett litet dilemma där, jag har två kusiner, och den ena träffar jag i bland å så, henne vill jag bjuda, men hennes syster har jag inte sett till på 9 år, måste jag bjuda henne oxå, eller är det ok att inte bjuda henne?!

• Billa

Bellaboll; Billigaste solisterna hittar du på musikskolan! Där finns det gymnasie ungdomar som ska söka till musikhögskolor som gjärna tar lite extrajob. Och eftersom det inte är proffs så tar dom inte så mycke i betalt!

Vi kommer antagligen ta något klassiskt stycke. sen får vi se om det blir på orgel som är första alternativet, eller något annat instrument! Vi är båda med i orkester så vi har massa vänner som spelar!

• Billa

Välkommna elja651 och e.m.!!

Vi ska åka å titta på bygdegården idag! Ska bli jätteskoj!

Har även pratat med min jobbarkompis som är sömmerska om klänning! Hon vill ha besked i feb, mars så jag har lite tid på mig att bestämma mig för hur jag vill ha den!

• Billa

Nu är lokal och kyrka bokad!!!!
    Vi gifter oss i västerås-västmanland!

Har bestämt smycken oxå! Ska ha pärlor! Har dom smyckena redan, utom tiara, har dock hittat en på nätet, men jag fortsätter att titta!

• Billa

Hur går det för er brudar!? Nu har jag köpt materialet för inbjudningarna! Så spännande!!! I går va det bara 11 månader kvar! Ha alla här bestämt efternamn?!

Svar på tråden September 2007 !!!