September 2007 !!!
e.m. Så roligt :) Vi gifter oss den 15 så om ni har ett annat datum så kan det ju vara ledigt, vet inte om de har mer än 1 svit dock.
e.m. Så roligt :) Vi gifter oss den 15 så om ni har ett annat datum så kan det ju vara ledigt, vet inte om de har mer än 1 svit dock.
e.m. Det kan jag absolut göra! Har heller aldrig varit där, men såg den på deras hemsida (tror jag iaf).
Välkommen fes!
Vi ska åka till Egypten, ett av våra drömresemål.
Så vi tänkte gå till resebyrån och beställa resan om ngn /-r månad/er. Ska höra med en av mammas vännior som har en dotter som är gift med en egyptier och se vad hon säger om det resemål vi valt. (Alltid bra med insider info)
Vi ska också åka direkt efter bröllopet, typ måndagen efter.
gräddbakelsen välkommen till tråden!
Tyvärr kommer jag från Skaraborg, vet inte riktigt vart de andra kommer ifrån.¨
Ska ringa och prata med kantorn idag om vilka sånger vi vill ha, vet inte om hon vill vet psalmer också nu men det får jag väl fråga henne. Kören har nämligen börjat öva inför nästa år nu :) Spännande!
Bellaboll, risken är att vi blir turistiga vart vi än åker eftersom vi kommer vilja fotografera det mesta.
Nu har jag pre-bokat fotografen.
Så saker och ting börjar rulla på... känns väldigt spännande.
e.m. jag har förbokat temafoto i Skövde
du kan ju kolla in deras hemsida om du vill, de hade två paket som jag gillade.
teamfoto.se, vi funderar på det stor paketet och köpa till dvs foton.
september mys, tanken har slagit mig också men vi känner att det blir för kallt i Oktober (på kvällen/natten). Men man vet inte till nästa år om trenden de senaste åren håller i sig och det blir en sen höst. Sen börjar det ju också regna mer senare på hösten. Tycker ni ska prata om det tillsammans och väga för och nackdelar (gör gärna en lista) mellan alternativen. Lycka till!
Vi kommer förvarna alla gäster med ett spara-dagen-kort i februari och sen skicka inbjudan i juli.
Men när vill ni ha svar senast? Räcker det med en månad innan? För man ska ju skicka inbjudan 6-8 veckor innan händelsen, men man vill ju att de ska ha tid på sig att ordna med vikarie osv. Så man kan väl skicka 6-8 veckor innan osa, eller? Så ni bör skicka i början på juni om ni har osa en månad innan.