Inlägg från: Billa |Visa alla inlägg
  • Billa

September 2007 !!!

Kyrka och bygdegård är bokat, präst får vi veta i vår!
    Jag får se om jag hinner börja lite med inbjudningarna ikväll, det är ju skönt att ha börjat med dom!

Vi kan inte bestämma oss för efternamn! Vi har udda efternamn båda två!

• Billa

Tossi; jag kom på en söt grej. till kaffet så kan man ju ha marsipansvampar doppade i choklad! kanske smaksätta marsipanen oxå!

Cattiecattie; Vi har några Britter som ska komma på bröllopet, och vi skickar ut save the date-kort i börjar på nästa år! Så får dom en riktig inbjudan senare!
    Vart bor ni då?! *nyfiken*

• Billa

Välkommen skidtok!

På måndag ska jag ringa runt och fixa offerter från cateringfirmor och resturanger!
    Jag kommer fixa tårta, tilltugg till välkomstdrinken och nåt att tugga på till kaffet själv!

• Billa

Tossi, I stället för små snittar så tänkte vi oss något sötare, så det blir tebröd. Det är mandelmassa och äggvita som man spritsar i olika former! Och till allergiker så blir det någon kaka!
    Till kaffet så funderar vi på praliner som vi gör själva!

• Billa

Oj, glömde visst: Välkommen Amaya!!

• Billa

Vi kommer ha bordsplacering, kommer bli supersvårt! Jag läste om någon som hade 1-2 tomma stolar mitt emot brud och brudgum så att vem som hellst kan sitta där en liten stund och prata, så det kommer nog vi oxå ha! Alltså det är inte meningen att nån ska sitta där och äta utan bara snacka lite!

• Billa

Tossi ; vad ska ni ha för bordsdekorationer?! Jag har ingen aning om vad vi ska ha!
    Jag ska ringa cetering imorrm, och nästnästa vecka ska jag till frissan och trimma min lugg, och då passar jag på att fråga om när man ska boka sånt, så det kanske blir bokat då!

• Billa

Ansu, va kul med mässa! vart va den då?!

Tossi, det låter ju jättefint!

hur gör ni med dukar? hyr ni eller ingår det i lokalen!?

• Billa

Tossi ; Va roligt! Det känns så mycke närmre när tid och plats är bestämt!

Vi har fått två menyförslag från en catering-firma. Så vi funderar lite på dom så ska jag väl ringa dit igen i veckan!

• Billa

Tossi, Å va skoj! Hade dom något gott!?

• Billa

september mys, å va roligt!
    Hur långt har ni kommit i er planering?!

Svar på tråden September 2007 !!!