Vill vara med och planera
Hejsan!
Jag har funderat på min och min sambos möhippa och svensexa väldigt mycket. Det är som så här. Jag och sambon var på bröllop i sommar, hans bästa vän gifte sig. Jag känner inte dem så väl för de bor inte i närheten av oss. Han var bjuden på svensexa och var på den. På bröllopet så kände inte jag en enda människa och det var nästan bara jag som inte kände nån annan. Så för mig var det väldigt tråkigt på bröllopet och även för min sambo för han kände inte heller så många av brudgummens kompisar. Så jag skulle vilja att när vi har möhippa och svensexa så har man det under dagen med sina vänner och sen på kvällen träffas alla och leker lekar och har det roligt tillsammans och lär känna varann. För många av våra vänner känner inte varann alls och det skulle ju lätta upp stämmingen på bröllopet om alla träffats innan under lite ledigare form. För jag vill inte för nåt i världen att nån ska sitta och känna sig utanför och ha tråkigt på vårt bröllop som jag hade. Hade jag blivit bjuden på möhippan hade vi ju alla kunnat haft roligt och lärt känna varann. Är det fel att vara med och bestämma det ?????