• 6-train

Ingen hjälp!!!!

Jag tycker absolut inte det är konstigt ifall din sambo tycker det är jobbigt att inte få veta med tanke på omständigheterna. Just nu gissar jag att han tycker att allt han inte har kontroll över är jättejobbigt eftersom han just varit med om något av det värsta man kan vara med om i livet; nämligen att ha mist sin pappa! Det är verkligen något man borde ta hänsyn till i detta fallet tycker jag. Man fungerar faktiskt inte riktigt "som vanligt" direkt efter att ens ena förälder hastigt gått bort!!!!!

Kan ni inte prata med någon av dina vänner och förklara situationen. Jag tycker verkligen att de borde kunna anpassa sig till detta eftersom det inte är "som vanligt" i era liv just nu. Om inte annat kanske de verkligen kan övertyga er om att de verkligen HAR tänkt på allt och att ni inte behöver oroa er eller fundera över detta. Kanske har de kontaktat någon på din sambos arbete som vet när han ska jobba borta? Och kanske har de fixat med barnpassning?

Jag vill även säga att jag tänker på er. Det är en tuff tid ni har framför er nu, den närmsta tiden iallafall. Jag vet för jag har gått igenom det. Både när min egen pappa gick bort (mycket hastigt och oväntat) och även min sambos pappa (även det lika hastigt och oväntat).

Lycka till nu! :)

Svar på tråden Ingen hjälp!!!!