När ska man !
Lena+Mattias=sant
Hög hyra??? Det var ju en låg hyra ju! :D Det är vad jag betalar och jag är superglad över mina låga hyra... Har kompisar som oxå bor i ettor och betalar mellan 5-7000:- Det kallar jag höga hyror...
Lena+Mattias=sant
Hög hyra??? Det var ju en låg hyra ju! :D Det är vad jag betalar och jag är superglad över mina låga hyra... Har kompisar som oxå bor i ettor och betalar mellan 5-7000:- Det kallar jag höga hyror...
Jag kämpar oxå med ekonomin, men det är för att jag är så otroligt oekonomisk. Så jag har bara mig själv att skylla...
Lena+Mattias=sant
Studentlägenheter??? OK, vet bara om en tjej som bor i just en studentlägenhet.. I princip alla jag känner bor i vanliga lägenheter och då är ju hyrorna helt andra... Mitt ex betalar tex 5500:- för sin etta och det är ju ok så länge han jobbar men tiden då han pluggade heltid var ju inte så kul... Min frisör ska flytta in i en lgh som ligger på närmare 7000:- Oxå en liten lgh... Hon jobbar i och för sig men jag skulle ändå inte ha råd med den kostnaden med tanke på allt annat som oxå kostar... Men som sagt, jag har en billig hyra på 3600:- men har dragit på mig andra kostnader + är oekonomisk...så att jag lever fattigt är helt å hållet mitt eget fel.... *s*
Snåla hela månaden... Mmmm, men fyyyy vad deprimerande det är!!!! Uffa...