Augusti 2007
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
Sorry, jag hittade er inte...
New in the game...
Tack för ditt svar! Jag menade blivande brudar runt Göteborg. Jag tittade efter en befintlig tråd innan jag skrev men hittade ingen...hittade den fortfarande inte efter svaret från "Patriks brud" ...Jag är ny här och tänkte att jag har kanske missuppfattat något, var för trött eller letat på fel ställe.
Vi gifter oss den 4/8 (Känns som en evighet tills dess...)Ja, visst är det roligare att prata och bolla idéer med andra från samma område!!
Tezzamore:
Vi har bokat kyrka och festlokal. Håller på och tittar efter cateringalternativ. Först tänkte jag laga maten själv (buffé) men nu vet jag inte längre...Det är ganska skönt att bara kunna komma till en färdig middag också. Ekonomi kontra bekvämlighet förmodar jag...Priserna och tankarna vad gäller maten bara snurrar i huvudet just nu.
I morgon ska jag träffa en fotograf också vilket känns bra. Det här bröllopet blir det ultimata testet på förmåga till framförhållning och planering tror jag...
Hur går det själv? Hur långt har ni kommit?
Tezzamore:
Det hoppade in en smiley efter buffé utan att jag ville ha den där... Konstigt! Det är inte bara i mitt huvud det spökar tydligen...
Vi ska gifta oss i Angereds gamla kyrka och sedan ska vi ha festen i Göta bions lokal i Jonsered. Ni då?
Godmorgon!
Det är ett himla räknande för att veta vad som blir bäst, eller hur?
Tezzamore; Vad härligt för er att vara på Stora Holm! Det ser jättefint ut på bilderna! Vi har tänkt bjuda in 80 ungefär och jag försöker fortfarande räkna ut vad som blir smartast när man jämför priser. Är det catering som gäller för er eller köper man maten från Stora Holm också?
Lykke07; Var ska festen vara? Ingår allt då för 600? Trerätters och rubbet?
Nu idag ska jag träffa en fotograf. Ska bli kul! Jag funderar på att göra en secret box som morgongåva...Får se om jag vågar!
Pyssetroll:
Hej och välkommen hit! Jag blir lite nyfiken nu var ni ska gifta er eftersom ni ska ha båt. Vilken fotograf har ni bokat? Vi har bokat kyrka och lokal, håller på och funderar kring catering, ska boka fotografen "på riktigt" i morgon, tittar på klänningsmodeller (ska få den uppsydd) och har börjat fundera på hur inbjudningskorten ska se ut. Det känns som att vi mycket är på "ska-kolla-vad-allt-kostar-kontra-vår-budget-stadiet"...
maria 9977:
Här är en till som ska gifta sig 4/8. Kul!! Det viktigaste är nog att boka kyrka, lokal, frisör (om du ska ha ngn speciell)och fotograf. Ev. catering också. Vi ska nog ha Hisingens hembeställlning och Solveig berättade att det brukar vara fullbokat för augusti i februari...Jag tror inte att du behöver ha panik ännu...
Lykke 07
Visst är det kul att få pricka av i listan
Vad blev det för frisör för din del?