Augusti 2007
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
Hej!
Vilka fler ska gifta sig i augusti 2007? Hur långt har ni kommit i er planering?
Vi är många
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1782168.html
Sorry, jag hittade er inte...
New in the game...
Hej seal!
Syftade du på alla blivande brudar i hela Sverige eller bara på dom i Göteborg? Jag tittade på den länken som "Patriks brud" gett och det såg ut som det mest hängde folk från Stockholmstrakten där...
Tack för ditt svar! Jag menade blivande brudar runt Göteborg. Jag tittade efter en befintlig tråd innan jag skrev men hittade ingen...hittade den fortfarande inte efter svaret från "Patriks brud" ...Jag är ny här och tänkte att jag har kanske missuppfattat något, var för trött eller letat på fel ställe.
Själv tycker jag att det är lite roligare att prata med folk från trakterna där man bor. Då kan man ju tipsa varann om affärer osv. Själv gifter vi oss den 25/8 2007. När ska ni gifta er?
Ps! Bor i Göteborg!
ytterligare en 25 augusti i Göteborgstrakten. kul om vi blir ett gäng som kan dela idéer och inspirera varandra.
Vi gifter oss den 4/8 (Känns som en evighet tills dess...)Ja, visst är det roligare att prata och bolla idéer med andra från samma område!!
Hej lykke07!
Var ska ni gifta er någonstans?
seal: Har ni kommit igång med planeringen än?
vi gifter oss borgeligt så det blir förhoppnings blir det utomhus vid en sjö