Augusti 2007
Hej seal!
Syftade du på alla blivande brudar i hela Sverige eller bara på dom i Göteborg? Jag tittade på den länken som "Patriks brud" gett och det såg ut som det mest hängde folk från Stockholmstrakten där...
Hej seal!
Syftade du på alla blivande brudar i hela Sverige eller bara på dom i Göteborg? Jag tittade på den länken som "Patriks brud" gett och det såg ut som det mest hängde folk från Stockholmstrakten där...
Själv tycker jag att det är lite roligare att prata med folk från trakterna där man bor. Då kan man ju tipsa varann om affärer osv. Själv gifter vi oss den 25/8 2007. När ska ni gifta er?
Ps! Bor i Göteborg!
Hej lykke07!
Var ska ni gifta er någonstans?
seal: Har ni kommit igång med planeringen än?
lykke07: Låter riktigt mysigt!
Ska ni ha ett stort kalas med många människor?
vi har bara bokat lokal och kyrka... Fast jag tänker börja kolla runt när det gäller catering om någon månad eller så...
seal: vi har bara bokat lokal och kyrka så länge. Jag tänkte börja kolla runt när det gäller catering om någon månad eller så. Var ska ni gifta er någonstans?
Seal: Vi ska gifta oss i Lundby gamla kyrka och ha fest på Stora Holms säteri. Hur många ska ni bjuda in?
Det där med att försöka att ha koll på allt, jag är likadan! Jag oroar mig lite över att inte ha någon att "dumpa" över hela ansvaret på. Vi kommer att hyra lokal, köpa spriten i Tyskland och hyra catering med personal, som det ser ut nu iaf. Det där med transport till lokalen har min sambo och jag haft lite diskussioner om. Jag vill ordna skjuts för alla mellan kyrkan och lokalen, medans han tycker att var och en får klara sig själv. Själklart får man ju planera litegrann så att folk kan skjutsa varann och så får vi fixa så att våra föräldrar tar sig ut dit, men de andra tycker han ska få ordna skjuts själv. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det...
lykke07: Vi tänkte varit i Örgryte gamla först, men så berättade sambons föräldrar att de gift sig i Lundby gamla kyrka och plötsligt kändes det helt rätt. Vi har ingen anknytning till Örgryte så Lundby fick det bli! Hur många har ni bjudit?
Seal: Vi ska kolla runt på olika cateringfirmor och jämföra priser och mat. Jag skulle vilja ha tre rätters middag, men inget är bestämt än. Mycket kan hända på vägen!
lykke07: Ja, det stämmer! Kyrkan är gammal och vit. Dessutom är den otroligt liten så det blir nog mysigt!
Här är en 25:a till!
Va är aludden för ett ställe då?