28/7 2007
Hej hej.. Jag ska också gifta mig den 28:e juli!
Vi ska ha kyskovigsel inomhus, och sedan middag inomhus.. men dansen och minglet ska vara utomhus på en dansbana så jag hoppas verkligen på varmt väder och mygg och regnfritt såklart!
Hej hej.. Jag ska också gifta mig den 28:e juli!
Vi ska ha kyskovigsel inomhus, och sedan middag inomhus.. men dansen och minglet ska vara utomhus på en dansbana så jag hoppas verkligen på varmt väder och mygg och regnfritt såklart!
Bor i Enskede, så kyrkan blir här och festen på en festplats ut mot Sköndal.
Mizztigger> Vi har bokat kyrka och festlokal, och så beställde jag kombinerade jul/save-the-date-kort idag.
Skitbra pris - 100 st för 59 kr inklusive porto från Vistaprint. Får se hur resultatet blir dock.. kommer först om tre veckor.
Tänkte börja pilla med inbjudningskorten så småningom också.
Vet ni andra vad ni ska ha för färg/stil-teman?
Kul att göra buketten själv. Jag tänkte ge mig på att styra upp bordsarrangemangen själv.. fast buketten vet jag inte om jag vågar. :)
Jag bloggar lite om mina förberedelser om tankar på brollopsplaner.blogspot.com förresten ifall ni vill kika.
Hoppas HOPPAS verkligen på fint väder!
Mizztigger> Låter både superfint att ni ska vara barfota, tycker det är såååå vackert.. och att du ska ge detta till dina tärnor. Det är ju den PERFEKTA presenten!
Tindra> 70-80 gäster ungefär och budgeten ligger på drygt hundra tusen.
Jag vill ha ljust grönt, rosa och mörkbrund som temafärger. Och så är de lite femtiotalstema på hela tillställningen! :)
VI älskar bilar, musik och kläder från den tiden.
Mizztigger> Usch vad jobbigt! Hoppas det löser sig med jobb för honom snart igen då.
Vi letar efter hus för fullt men det känns ju rätt risky med tanke på att man aldrig vet om båda alltid kommer ha fast jobb.
Hittade en drömklännng frå Venus närjag var ut eoch testade för ett par månader sedan.. men vågar inte köpa ngn försen tre fyra månader innan bröllopet iom att vi hoppas på att vara gravida innan dess så figuren kan det ju hända massor med.
Har ni svårt att göra gästlistan?
När vi preliminärsatt listan så blir det alltid en massa frågetecken.
Ska vi bjuda kusinerna som vi a.l.d.r.i.g umgås med ändå, eller dom där vi umgås ofta med..för att dom är kompisar till kompisar, men som vi egentligen aldrig träffar själva, ska vi bjuda folks pojkvänner vi aldrig träffat, vilka från jobbet osv osv.
Knepigt.
Mizztigger>> Vilket vin då? *nyfiken*