28/7 2007
Hejsan, får jag oxå vara med här? Vi ska oxå gifta oss den 28 juli 2007! Kul med fler som valt det datumet!
Hejsan, får jag oxå vara med här? Vi ska oxå gifta oss den 28 juli 2007! Kul med fler som valt det datumet!
Vi ha bokat kyrka, lokal, catering, transport fast vi har varit lite veliga med levande musik, hade först bestämt oss för dj men nu har vi bokat band också. Kläder har vi sett ut, ska beställa i januri så vi har nog också kommit ganska långt. Tiden går ju så fort så det det gäller att ligga i =)
vi valde datumet för att det verkar vara en bra dag, jag är fördd den 7/7 och min blivande 13/7 så de verkade bra att ha bröllopet 28/7 då. jag hoppas att det kommer att vara bra väder men det brukar det ju vara i juli!
Vi gifter oss i stockolms skärgård. Har bokat det mesta så vu är det ganska lugnt med planering. Det närmaste är att köpa inbjudningskort och beställa klänningen. När tycker ni att man ska skicka ut inbjudningskorten? Har funderat på februari men det kanske är lite tidigt?
är det nån som ska gå på minimässan i på Täby Park Hotell idag?
hur går det med planeringarna? Hos oss ligger det lite på is, var på mässa i helgen, den var liten och trevlig. Vackra klänningar från Aspera och La Sposa visades. Är det ån som har lite tips på bordsdekoration? Själv är jag inte så bra på sånt så jag har idétorka....
Vi tänkte också skicka ut inbjudningarna i februari nån gång, vi har redan beställt dem och fått dem så nu är det bara att skriva namnen på gästerna!
Vi har varit och tittat på ringar i stockholm och hittade en del fint men vad pengar det kostar!! Har hittat en guldsmed i norrtälje som vi kommer att anlita, han gjorde våra förlovningsringar som vi är jättenöjda med. Men det finns ju tid kvar att leta lite till