28/7 2007
Det där går verkligen i perioder tycker jag. Ibland är det skitkul.. och ibland är man så less att man dör.
Skönt att det är så lång tid kvar då.. så man hinner lägga allt vad som heter planer åt sidan när man känner sig less.
Det där går verkligen i perioder tycker jag. Ibland är det skitkul.. och ibland är man så less att man dör.
Skönt att det är så lång tid kvar då.. så man hinner lägga allt vad som heter planer åt sidan när man känner sig less.
Vårt färgtema är ljusrosa, brunt och ljusgrönt. Det gröna är iof bara i blommorna.
Ljusrosa/svart är supersnyggt!
Det är en mörkbrun nyans vi ska ha så det blir ju ungefär samma.
Ni andra då? Har ni tänkt ut några speciella temafärger eller teman?
Jag har börjat fundera på att beställa klänning från Kina, är det ngn mer som tänkt på det?
50% som jag snackat med är missnöjda, resten är helnöjda! Så det är ju helt klart en chansning.. men klänningarna kostar ju typ bara 800 kr (kopior på designklänningar) så det kan ju vara värt att testa.
Satt och planerade en kompis bordsdekorationer igår. Mossa, trollhasselkvistar, vita näckrosor, trollsländor, ljuslyktar.. trolskt naturtema. Underbart!
Det är DET BT är till för! :)
Fja 03> Har du någon bild som man kan få se på din klänning?
Jag är supersugen på att köpa en klänning från Kina också. Kostar 1200, en fantastiskt snygg spetsklänning som säkert skulel kosta 12000 i Sverige.. men jag är såklart skitnervös för att tyget ska vara värsta b-kvaliten och att klänningen ska sitta illa. Kul att höra att du blivit nöjd!!
Musik.. Mmm.. inte säkert än. Men vi kommer nog ha lite Johny Cash, Billi Holiday, Frank Sinatra osv..
Och så skulel jag vilja ha Thomas DiLevas "Miraklet" i kyrkan.. i solosång. Tycker den är skitfin.
291 dagar kvar.. Iiiii! :D
Fja 03>> Hela min klänning består typ av brodyr och spets.. så man får verkligen hoppas att det blir bra.. :O
Ska beställa från Ikoo eller vad det heter.
Nope.. still here. :)
Mm... det händer inte så himla mycket nu. ÄR superstressigt både på jobbet, håller på att starta eget, försöker planera bröllop, barn.. WAaaaa...stressar ihop!
Hur går det för er?
Mizztigger> Det förstår jag. Även om man kan gifta sig väldigt lowbudget.. så är det roligare att vänta tills man ligger på rätt sida om ekonomin i varje fall.
Hoppas jag också. Ska hålla tummarna för er!
Mm.. me to! Köpte en jävla massa pärlor från stoff och stil!
Kul, välkommen Gullan!
Gullan70> Om ni ska gifta er i kyrkan så är det dax att börja boka den redan nu. I övrigt så är du ute i god tid.. don´t worry.
VI har bokat kyrka, festlokal.. bestämt tema och gästlista. I övrigt är ingenting bestämt.
Känns som det drar igång med det "riktiga" planerandet i januari.
Vi gifter oss i Enskede i Stockholm och har festen efteråt på en liten festplats/folkpark söder om stan.
Vi tänkte skicka ut save-the-dates-som julkort.. och sedan skicka ut de riktiga inbjudningskorten i april/maj typ.
Vi har tänkt skicka ut våra inbjudningar i februari redan.. lika bra iom att vi gifter oss mitt i semestertider.
Var och kollade på vigselring i förrgår men hittade inget vi gillade. Har ni hittar era ringar, och vad kommer ni köpa i så fall?
Mizztigger >> Skönt att du fått jobb igen. Grattis till huset också! Kul
Mizztigger>> Härligt!