Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

Exuviance vs Dermalogica

-Ole Henriksen! :)

• pickolina

Novaline
    Eller så köper man det på ebay för ett par hundralappar.... ;)
    Eller på essentialdayspa....

• pickolina

Jag kan absolut rekommendera Ole Henriksen. Jag har alla möjliga produkter av OH hemma nu.. *hark* Har testat mig fram. Nu tror jag att jag hittat de perfekta produkterna, för mig dvs... Jag har en känslig hy som lätt blir uttorkad och lätt blir fet... Känslig blandhy dvs... Jag anv -aloe vera deep cleanser -grease relief face tonic -all purpose aloe vera gel (dagkräm) -invigoration night firming treatment (nattkräm). Ingen uttorkad hud, finare hy, mindre porer, mindre oljig... :) Me like!.. Anl till att jag rabblar detta är för att ge ett förslag på vad man kan använda... :)

Hoppas du hittar något i produktdjungeln!

• pickolina

Jo, kan även säga att produkterna trollade bort finnarna som kom efter jag slutade med p-piller... Grrr... Fast min -vitamin plus (dagkräm) kan jag inte använda. Den ger mig finnar har jag konstaterat + att den är för mycket (kraftig) för mig.... Den rekommenderas annars som dagkräm om man har normal/fet hy...

• pickolina

Jag är precis som MarieCaroline väääldigt känslig... Blir allergisk mot massvis med produkter och om jag exempelvis nyper eller kliar mig så syns det ordentligt röda märken ett bra tag efteråt, vilket enligt hudterapeuter är ett bevis på känslig hy... Jag blev glatt överraskad av Ole Henriksen, det är första gången jag hittar en väääldigt potent produktserie och som jag inte reagerar emot! WOW!!! Men som sagt, det är ytterst personligt så klart...

Jag har oxå hunnit gå igenom en hel lista med märken på marknaden genom åren... De har inte gett det resultat jag varit ute efter och jag har blivit allergisk mot majoriteten av dem... :(

Svar på tråden Exuviance vs Dermalogica