• Lins

minus 5 kg

Här har du en till som "bara" vill gå ner några kilo. Ca 4-5 kg skulle jag behöva få bort. Det känns som det är helt omöjligt! Så himla svårt, dom sitter som berg!

• Lins

Då kanske vi kan tipsa och peppa varann?! Skönt att ha någon att bolla med!

• Lins

Ja, då har det varit helg med god mat och vin. En del chips slank det ner med...... Åh, jag har så dålig karaktär!!

• Lins

Ninonica
    Bra jobbat! Hur har du gjort? Du har ju gått ner mycket på såpass kort tid.

• Lins

Jag ska också försöka ändra mina matvanor. Tycker inte att jag har ätit speciellt onyttigt eller mycket, men det tål ju att pröva. Nu ska det bli mindre portioner och frukt till mellanmål. Jag tränar en del, men ska försöka utöka med promenader.
    Jag har laborerat en del med preventivmedel ett tag och kroppen kanske har reagerat på det, jag vet inte.

• Lins

Hej på er tjejer! Kul att vi är så många som kan stötta och peppa varann!
    Ställde mig på vågen idag och jag hade faktiskt gått ner 1 kilo. I och för sig på 3 veckor så det går sakta... Känns jätte-bra! Liten morot för att kämpa vidare. Jag har försökt att minska portionerna och äta bra mellanmål. Har även promenerat en del och så jympar jag. Chipsen är min stora fälla. Jag är chipstokig.....
    Ska försöka få in som vana att promenera lite varje lunch. Hinner inte med någon lång tur, men det lilla som blir är ju inte ogjort!
    Hur går det för er?

• Lins

Ja, det är inte lätt med den där karaktären.... Glassbilen kom igår och sonen ville ha glass och naturligtvis så blev det även god glass till oss... Hmmm

• Lins

Här är det fökylt.... Är så himla less, nu blir det ingen träning. Får väl försöka tänka på vad jag äter nu..... Lite mys med sonen blir det ikväll, han ska till sin pappa i morgon och då brukar vi ha lite mys innan han åker.

• Lins

Har inte varit speciellt sund denna helgen.... Mycket god mat och vin. Men man måste ju ha lite livskvalité också!
    Förkyld är jag också så nu blir det ingen träning. Jag tog i allafall en promenad till jobbet idag. Alltid något!

Svar på tråden minus 5 kg