minus 5 kg
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Här har du en till som "bara" vill gå ner några kilo. Ca 4-5 kg skulle jag behöva få bort. Det känns som det är helt omöjligt! Så himla svårt, dom sitter som berg!
hej här har ni en till. har vart utan arbete ganska länge och då ha kilona smygit sig på. Så 5 kilo ner hade inte suttit fel. :)
Då kanske vi kan tipsa och peppa varann?! Skönt att ha någon att bolla med!
jag tror jah hakar på. Vill ner ca 5 kilo jag också!
Jag ska definitivt gå ned 5kg, innan November. Ska åka till Thailand. Måste ju få på sig bikinin igen.
Hej hej!
Jag vill gå ner 3-4 kg. Det är svårt. Tror att jag behöver ta till något drastiskt för att det ska gå neråt. (Har redan gått ner ca 12 kg.) Kommer kanske försöka med nutrilett dryck ett tag för att komma igång igen, och sen mer motion. Vad har ni tänkt att göra för att gå ner era kilo?
jag körde cambridge fast kombinerad kur en vecka för att komma igång. gick ner nåt kilo. nu en det träning 4 ggr i veckan å bra mat som gäller hoppas det funkar. skulle gärna vilja se ett snäpp bättre ut i min klänning i december. plus att jag vill komma i två par byxor som har blivit för trånga.
Ja, då har det varit helg med god mat och vin. En del chips slank det ner med...... Åh, jag har så dålig karaktär!!
åh samma här. va kräftskiva igår och oj vad gott det va, men kom åtminstone ut å gick 7 km idag.
Jag hakar gärna på er här. Tråden jag skrev i förut rann ut i sanden, det var bara jag som skrev ett tag. Startade på 74-75 kg i april, nu väger jag 65-66kg. Vill gärna gå ner ca 5 kg till.