minus 5 kg
jag tror jah hakar på. Vill ner ca 5 kilo jag också!
jag tror jah hakar på. Vill ner ca 5 kilo jag också!
jag har börjat promenera mellan en halv timme till en timme de morgnar när jag hinner. Och så tar jag en halvtimmes promenad på kvällarna om jag orkar. I kväll börjar en träningskurs som jag ska gå, den håller på i 45 min. Och så har jag salladsdag varannan dag. Och vanlig (ganska nyttig) mat varannan dag. Tycker redan jag ser lite resultat. Har inte vägt mej, men om man kollar i spegeln så syns det lite..kanske..tror jag..hoppas i alla fall :D
aj! Idag gör det ont i hela kroppen! var på träningskurs igår. Mycket effektivt pass! Tog en halvtimmes promenad efteråt. Och i morse promenerade jag i 45 minuter. Känner mej sååå duktig :D:D
Hoppas bara min motivation håller i sej!
jag klarar mej absolut inte utan frukost! Tycker det är bästa stunden på hela dan, när man äter sin smörgås och dricker sitt kaffe och naturligtvis läser morgontidningen! Däremot tycker jag det funkar perfekt att ta en promenad INNAN frukost. Men jag tror det är viktigt att man dricker ett glas vatten innan man går, man har ju inte druckit nåt under natten, så det behövs säkert en vätskepåfyllnad!
usch! Nu har jag verkligen slarvat en tid! Har inte ens kikat in här, för då har jag fått så dåligt samvete.
Men nuu! Nu jävlar ska jag komma igång igen. Jag har rört på mej, det har varit värre med maten. Äter så jädrans onyttigt! Hur ska man göra för att komma ur det? SUUUUUUCK!
så nu har jag gnällt färdigt och tar nya tag imorgon!
jag blir så suur! Träning ikväll och jag har så ont i ryggen, så jag vet inte om jag kan!! :(:( Men om det inte börjar kännas bättre så ska jag springa på min orbitrek ikväll, om det går. Nu ska jag dricka lite äppelcidervinäger!
för mej funkar det riktigt bra! Förutom att ryggont och förkylning har hindrat mej från att va tillräckligt aktiv denhär veckan. I dag tog jag iaf en halvtimmes promenad. Och så har jag druckit äppelcidervinäger ett par dagar. Helt otroligt! jag är ju aldrig hungrig :) Det betyder att jag äter mindre, vilket betyder färre kalorier, som förstås är bra om man vill gå ner i vikt! :)