minus 5 kg
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
Nån mer som endast har lite att gå ner. Tänkte skriva i någon tråd som redan finns men det verkar som att alla där har väldigt mycket att gå ner. Jag väger nu 5 kg mer än min medelvikt och vill gå ner det så att det inte blir mer.
hej brudar
va precis ute o sprang en runda..ingen långrunda, kanske 2,5 km.. men de va allt ja orkade. Opererade brösten för 2,5 månder sen och sen dess har ja itne kunnat träna. E SÅÅÅ segt att komma igång igen nu..suck.
Och dessutom ska ja o älsklingen iväg och bo på hotell o mysa i helgen. Då blir de varkens motion eller att man räknar points..men de får de va värt=)
aja.. hoppas ja lyckas gå ner ngt hg denna veckan iaf..
Undrar om ngn vet hur "farligt" de e att äta popcorn på kvällen? Alltså sånna man gör själv på spisen med jättelite fett...
kram på er!
Vet ej vad gäller popcornen...vad innehåller de egentligen?
Själv har jag gjort det till en regel att inte inta några kolhydrater på kvällstid (lite halvt GI-inspirerat) så istället käkar jag sallader med keso eller grönsaker och dip. Tog emot lite i början men jag vande mig snabbt.
Bra jobbat Jocelyn!
Själv har jag gått upp 0,5kg av mina 2kg som jag lyckades gå ner... Känns inget vidare. Har en förkylning i kroppen så denna veckan har det knappt blivit någon träning alls. Får se om jag lyckas masa mig ut och promenera ikväll.
Till helgen ska vi bort så då lär det bli en hel del god mat, fika mm mm.....
Fettsnåla popcorn:
1 dl opoppade popcorn
½ dl vatten
salt
Lägg i en glas-skål med lock (tallrik funkar) och ställ in i micron i ca 6-10 min på högsta effekt. Tiden lite olika beroende på effekten på micron. De börjar inte poppa förräns på slutet av tiden.
Hur går det girls??
Jag kämpar på och det går hyfsat, har inte vägt mig (tror inte att det har skett ngt, känns ingen skillnad på kläderna)
Ska väga mig på måndag eller tisdag... hoppas att det inte gått uppåt iaf!
Jippey, trodde inte att jag skulle ha gått ner något med nu har jag gått ner 2.2 kg sen på 3 veckor.
Här går det sakta, men det är ändå åt rätt håll! Minus 2,1kg så den sista tiden har det inte hänt speciellt mycket. Bara att kämpa på!
oj! Glömde rapportera. Fortfarande minus 3 kg. Jag antar att det här tar lite tid helt enkelt. Tur man inte har bråttom ;)
Hej tjejer.. Vill bara skrika ut ett glädjetjut!!! :) Gått ner 5kg... Weee!!!! Mer ska det bli... Vad har jag gjort för att uppnå detta då, jo börjat äta omega-3 kapslar eftersom bra fett bränner dåligt fett och jag ogillar sådan mat som innehåller bra fetter.. *s* Sedan är jag suuupernoga med regeln att det inte får gå mer än 6h mellan måltiderna eftersom kroppen går i in i svältläge efter 6h... Äter fortfarande godis och precis den mat jag vill äta/tycker om (MYCKET kolhydrater)... Men regelbundenheten gör att jag inte blir lika sugen eller äter lika stora mängder... That´s it!... SÅÅÅÅ lycklig över min viktnedgång och att jag inte behöver banta eller ändra min kost.... :D