• alexaa

minus 5 kg

jag vill gå ner 3-4 kg!! Började räkna points igår och kokade mig en bantarsoppa=) Gud, den blev jättegod faktiskt!! SÅ nu ska de ske. Tackade till och med nej till pizza ikväll,det måste ju vara ett bra tecken!!

Har en fråga. Hur svårare är det att gå ner om man bara har lite man vill bli av med?? Jag är 164 cm lång och väger 56-57 kg..

• alexaa

small town girl ja vi kommer vara assnygga=)

ska väga mig på tis..undra hur denna vecka har gått..

• alexaa

veckor rapport: Har gått ner 0,6 kg på en vecka med viktväktarna. Och då har ja inte fuskat en enda gång. E lite besviken men de kanske går bättre nästa vecka.. fast antagligen itne då jag ska iväg med killen och bo på hotell i helgen..men men

hoppas de går bättre för er=)

• alexaa

hej brudar

va precis ute o sprang en runda..ingen långrunda, kanske 2,5 km.. men de va allt ja orkade. Opererade brösten för 2,5 månder sen och sen dess har ja itne kunnat träna. E SÅÅÅ segt att komma igång igen nu..suck.

Och dessutom ska ja o älsklingen iväg och bo på hotell o mysa i helgen. Då blir de varkens motion eller att man räknar points..men de får de va värt=)

aja.. hoppas ja lyckas gå ner ngt hg denna veckan iaf..

Undrar om ngn vet hur "farligt" de e att äta popcorn på kvällen? Alltså sånna man gör själv på spisen med jättelite fett...

kram på er!

Svar på tråden minus 5 kg