• Sara_80

minus 5 kg

hej här har ni en till. har vart utan arbete ganska länge och då ha kilona smygit sig på. Så 5 kilo ner hade inte suttit fel. :)

• Sara_80

jag körde cambridge fast kombinerad kur en vecka för att komma igång. gick ner nåt kilo. nu en det träning 4 ggr i veckan å bra mat som gäller hoppas det funkar. skulle gärna vilja se ett snäpp bättre ut i min klänning i december. plus att jag vill komma i två par byxor som har blivit för trånga.

• Sara_80

åh samma här. va kräftskiva igår och oj vad gott det va, men kom åtminstone ut å gick 7 km idag.

• Sara_80

kag är en sån människa som lätt kan gå utan frukost och inte äta förän till lunch. får tvinga i mig lite fil och flingor på morgonen. tjejer gör inget som inte ni mår bra av. ta eran promenad innan lunch istället kanske!
    Har precis kört en jympa pass på Friskis o Svettis så nu ska jag ta å äta lite gröt.

• Sara_80

hej på er alla. här händer inte mycket på vågen trotts att jag tränar 4 ggr/veckan och äter hyffsat bra. men det e bara att bita ihop och köra på.

• Sara_80

tjoho nu har jag vart på hårdrockspass på friskis, oj oj va tungt det va. men det behövdes för ikväll ska jag på fest å då slinker det nog ner en cider eller två. heja på tjejer, kämpa kämpa. trvlig helg :)

Svar på tråden minus 5 kg