• jo2

minus 5 kg

Hej hej!
    Jag vill gå ner 3-4 kg. Det är svårt. Tror att jag behöver ta till något drastiskt för att det ska gå neråt. (Har redan gått ner ca 12 kg.) Kommer kanske försöka med nutrilett dryck ett tag för att komma igång igen, och sen mer motion. Vad har ni tänkt att göra för att gå ner era kilo?

• jo2

Hej! Har hittat tillbaka till er tjejer! Skrev en gång i början av tråden. Det går ganska bra för mig just nu, äter nutrillet till lunch och går promenader, styrketränar och skumpar omkring på min orbitrek här hemma när jag inte kommer iväg på något annat. Har gått ner två! kilo sen sist och motivationen är på topp. Undrar hur man håller den där! Snart dags för andra gången hos min sömerska ,hon tog mått sist så det ska bli roligt att se om det är någon skilnad då. Hej alla duktiga b2b!

• jo2

Hej!
    Fy vad jag har tappat suggen! Sitter här och äter godis för andra dagen i rad och känner inte för att träna. Ska på kalas om några timmar och tänker äta gott! Får väl träna imorgon och inte deppa ihop fulständigt. Hade gått ner något halv kilo till innan bakslaget ,men vi får se vad vågen visar efter helgen. SUCK!

• jo2

Ahh! Går upp i vikt! Veckan innan mens är asjobbig för mig! Kan inte låta bli att äta både massor av mat och GODIS! Åt just lite nougat. Vad gör man när suget är så stort, kan inte stå emot?!
    Bara att vänta tills det är över antar jag och fortsätta röra på sig. Men det är inte heller lika roligt när jag ändå går UPP.
    Tur att det är långt kvar till augusti!

Svar på tråden minus 5 kg