• Lins

minus 5 kg

Har inte vågat ställa mig på vågen efter helgens frossa........ Igår masade jag mig ut och gick i 1,5 timmar och idag blir det jympa. Denna veckan ska det bli hårdkörning på träningsfronten!!

• Lins

Klev upp på vågen i morse och det var minus 1,1kg. Inte mycket, men det var i allafall inte plus!! Ikväll blir det jympa igen och i morgon får det bli en rejäl långpromenad.

• Lins

När jag vägde mig i tisdags hade jag gått ner 1,3kg. Inte mycket, men det var i allafall minus.
    Sen i söndags har jag gjort dessa aktiviteter, söndag långpromenad 1,5 timme, måndag jympa, tisdag jympa, onsdag långpromenad och torsdag spinning. Ätit hyfsat bra hela veckan och idag när jag vägde mig hade jag gått upp 0,5kg. Aaahhh, vad less jag blir! Iofs så har det säkert förvandlats i muskler, men jag vill gå ner i kilon..... Komma i byxorna igen utan att det ska stäna överallt. Bara att kämpa på antar jag.

• Lins

Hej tjejer!
    Hur går det för er?
    Förra veckan motionerade jag bra, men det känns som jag har sumpat det i helgen. Har så svårt att låta bli godis och chips... Det blir ju även lite god mat och gott vin under helgerna... Hm... Det blir väl att börja om från början igen.

• Lins

Fortfarande minus 1,3kg. Här går det inte så fort med viktiminskningen..... Man får väl vara glad att det ff är minus på vågen. Jympade igår så det får bli en promenad idag.

• Lins

Ja ni tjejer, det går trögt. Står stadigt still på minus 1,1-1,3kg... Nu ska det tas ett krafttag med träningen igen. Har inte varit så allert denna veckan. Igårkväll sent så blev det ciabatta med salami, pesto, tomat och mosarella. Inte speciellt nyttigt, men gott! Jag kan bara inte motstå!! Jag måste försöka få lite bättre karaktär...

• Lins

Idag har jag tagit en timmes lång promenad + 20 minuter på motionscykeln. Snart ska det bli en middag med wokade grönsaker och kyckling. Känner mig rätt så nöjd med dagen!
    I morgon blir det ett jympapass och så hoppas jag att veckan som följer kommer att betså av en hel del träning!

• Lins

Hej Tjejer! Hur går det för er??
    Här är det trögt, men jag har i allafall tränat 3 ggr denna veckan så det känns bra. Svårare att äta nyttigt.....

• Lins

Här står man konstant still!! Drygt 1kg fortfarande..... Vet inte vad man ska göra riktigt.... Tycker jag äter bra och tränar hyfsat så det är väl bara att kämpa på!

Hur går det för er?

• Lins

Hej tjejer! Hur går det för er? Jag står stadigt still på mitt -1kg...... Lite trist att det inte händer mer. Igår blev jag lite less efter min 1.5 timmars promenad så jag köpte med mig choklad hem... Aj, aj inte bra.... Nu är det måndag igen så nu får det bli nya tag!!

• Lins

Har känt i några dagar att byxorna har suttit lite lösare och jag ställde mig på vågen idag och jag hade gått ner 2kg! Känns så himla skönt!! Har stått och stampat på 1 kg så himla länge. Nu har man fått en liten morot att kämpa vidare. Skulle i allafall vilja få bort 2 kg till.

• Lins

Jag tror att det är svårare att bli av med några kilo än med fler. Man har inte så mycket övervikt så man får kämpa lite mer. Dom som är rejält överviktiga tappar ju oftast en hel del kilon i början och sen tunnas det ut.
    Jag är super-nöjd att jag äntligen har lyckats komma på minus 2 kg även om det har gått himla sakta. Det gav mig en morot att kämpa på. Nu är 2kg till som ska bort!

• Lins

Bra jobbat Jocelyn!

Själv har jag gått upp 0,5kg av mina 2kg som jag lyckades gå ner... Känns inget vidare. Har en förkylning i kroppen så denna veckan har det knappt blivit någon träning alls. Får se om jag lyckas masa mig ut och promenera ikväll.
    Till helgen ska vi bort så då lär det bli en hel del god mat, fika mm mm.....

• Lins

Här går det sakta, men det är ändå åt rätt håll! Minus 2,1kg så den sista tiden har det inte hänt speciellt mycket. Bara att kämpa på!

• Lins

Bra jobbat Jocelyn!
    Själv står jag och stampar på mina minus 2 kg.......
    Och nu börjar tiden med julbord, julgodis mm mm. Det gäller att försöka ha karaktär nu!

Svar på tråden minus 5 kg