Bröllop i Maj 2008
Halloj,
Ska inte gifta mig i maj men i juli. Har inte börjat planera nått än, bara spara :)
Halloj,
Ska inte gifta mig i maj men i juli. Har inte börjat planera nått än, bara spara :)
Fast man kan ju inte låta bli att kolla in ringar, klänningar, färgteman osv
oj, har du redan köpt klänningen? Vad blev det för modell/märke/typ?
Hur många blir ni? Vart ska ni vara osv?
Vi har bokat lokal på vårt landställe på västkusten, Fjällbacka (bor i stockholm). Det är svårt att veta nu hur många vi blir men runt 40 st. Japp det blir juli 2008 :)
Är oxå en planeringstok men det blir lite svårare när allt ska vara på en annan ort.
Fin! Jag tittar oxå på samma typ av klänning med "arm". Satt den bra? Var du och provade olika modeller innan du beställde från nätet? Jag har fastnat lite för denna:
www.shangrilabridal.com/gallery/luxurious/index.html
Modell: YY6277
Tycker nog att ring+klännig kommer blir det svåraste att välja. Ska ni ha något speciellt tema på bordsdukningen? Vi har problem med det och det är att lokalen går i grön+gul och jag skulle gärna vilja ha havtema dvs blå+ nån färg till.
Hahaha många frågor igen, alla verkar ha kommit så långt i planeringen i alla trådar
Vi har bokat lokal för det var fullbokad för 07 och nästan hela 08, helt sjukt men vi vågade inte chansa.
Vi har bara löst pratat om hur vi vill ha det, min m2b vill ha hela "paketet" dvs häst o vagn, fin middag, liveband osv. Kan bara instämma och vara glad över att man får drömbröllopet man drömt om :D
Jag har inte varit och provat klänningar eller kollat ringar eller så. Har dock kollat vilka affärer/tryckerier/frisörer/fotografer osv vi ska prata med, så "scannat" av har vi gjort.
Hmm...ståltråd? Det kan inte vara som ska sitta i livet? Vissa klänningar har ju "stålskenor" i livet för att hålla formen.
Kram
Hahahah...skriv tidigare att vi inte börjat planera något, fast när man tänker efter så har man ju det :D
Det tror jag helt klart, gå in på tex Panduro så får man massa ideer.
Många kollegor har även efter sommaren pratat mkt bröllop på fikapauserna så då har man suttit med stora öron och lyssnat :D (inte berättat för dem än)
Sparar även massa bra tips som man får här på BT, så kan man gå igenom allt med ens m2b när planeringen VERKLIGEN drar igång.