• fes

Skitdyrt

sjougglan

Tack för tipset! Men hon är från stockholm och vi ska gifta oss i Varberg....
    Och fyra tusen känns svindyrt just nu... när jag försöker få ner priserna....

• fes

_Cinderella_

Skojar du ? Oh skit va de ska bindas och shoppas! Hehe skit kul! Ska verkligen binda egen .. . . .
    Tack !

• fes

Min vännina friade till min barndomskompis och jag hjälpte henne att få deras hem att se lite romantiskt ut, Hon ville jag skulle lägga rosblad på sängen och golvet.

Det slutade med att jag gjorde ett hjärta format på sängen i rosblad. Rosblad på golvet samt tände massa levade ljus. Fick massa roser över och hade ljushållare. Så jag sprang hem och hämtade blå decosand och gjorde små mini ros buketter som jag ställe vid sängen, badkaret, i hallen. Blev så fruktansvärt stolt över mig själv för de var så fina !

• fes

_Cinderella_

Vad tror du att en egenbuden bukett kan gå på ?
    Och när ska man binda den ?

• fes

_Cinderella_

O de e ju svårt att bestämma... vad man vill ha... mitt färg tema är rosa, silver och grönt.... funderar på rosa rosor....
    Finns det silver blommor?
    Men det finns silver blad va?

Har hört att när man är en större brud så klär det en bättre med en större bukett men jag skulle trivas bra med en liten och rund....
    svartbrud.se/images/Blom/Blom_LindaoTony.jpg

typ denna fast bara en färg på de rosa rosorna....

de e svårt

vad hade du tänkt dig ?

• fes

_Cinderella_

Ja de e stilfullt

Man får se... hjärnan går på högvarv ang allt som har med bröllopet att göra nu.. fast de e så långt kvar...

Tack för alla dina tips och svar! Uppskattat!
    Nu slutar ja jobbe... kram

• fes

_Cinderella_

Egentligen ville vi ha de på midsommarhelgen nästa sommar 2007 men de hinns inte ekonomiskt utan det blir

1 september 2007 istället och det känns toppen, ja menar är det sådant här väder nästa år i september så kan de ju inte bli bättre.
    Och ni ? När gifter ni er ? och vart ?

• fes

Å vad mysigt... vid havet...

Har du hittat klänning än ?
    Tycker det är svårt som med allt inom bröllopsplanering. Allt är ju så fint och jag har säkert ett 20 tal klänningar som är mina favoriter. Har inte provat någon än så jag vet inte i vilken modell ja passar i.

groups.msn.com/northside/shoebox.msnw

här är min idé samlar sida

• fes

Susanne, Lund

från vem på ebay handlade du ?
    Antar att du blev nöjd med klänningen...
    Har du bild?

• fes

haha sorry

_Cinderella_

se där vad man vet ibland....
    Visingsö ligger i Vättern.

• fes

_Cinderella_

Jag jag måste få gå å prova så ja vet vad jag passar i... sliter mig ju gul och blå över alla vackra klänningar...

Jag är ju pluze size oxå så man måste kolla vilka märken som går högt, och överraskande finns det många märken men det verkar inte vara många butiker som har de lite större modellerna hemma för provning...

• fes

Har kollat med Dreambride och hon sa att hade varierande storlekar... funderar på att åka ner till henne å prova.

Ska till Halmstad på bröllopsmässan på söndag! De ska bli kul !

Svar på tråden Skitdyrt