• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Dom flesta fredisarna är väl gifta om jag inte minns fel.

Själv är jag gift sedan ett år och två månader sen. Världens bästa dag.....så klart

• janos

Gud vad man blir glad av lite vitt i glaset....hihihihi.....och fnittrig

• Fru Cinderella

Visst blir man.. fast nu har jag inget vitt i glaset längre. Men öl dock.. mycket godare o dricka öl ur vinglas, har du tänkt på det?

• Cybermamman

_Cinderella_ vad kul, då har vi ett helt år på oss att hjälpa dig. Här är vi experter på allt var svärmödrar, bordsplaceringar, färgteman och sånt heter. Fråga på och du kan vara säker på att få en massa fina svar

• janos

Jag blev lite nostalgisk och kollade första tråden av äntligen fredag!

Tänk att du cm, har varit med från första sidan. Hilde dök upp på sidan 3 och gable på sidan fyra. Själv tror jag inte att jag dök upp förrän tråd 3-4

• janos

Döm till min förvåning då jag inser att jag har oxå varit med sen den första tråden!!

*ler stolt*

• Cybermamman

Japp, när inträffar 16000?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7