• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Cybermamman

Tänka sig att vi snart är inne på rundan att fira vår andra (eller tredje hur man nu räknar) bröllopsdag. Himmel och pannkaka vad tiden går fort och vad många fredagsbäbisar vi har fått under tiden

Fram för fler fredagsbäbisar!

• janos

Maken undrar om det är du, cm, som är våran ordförande?

• Cybermamman

Nej vi har inte ordförande här. Detta är en helt (till)platt(ad) organisation. Jag är endast åldercybermor här, det räcker fint

• janos

*viskar till cybermamma*

Ska jag säga en sak? En hämlis!!!

• Cybermamman

Just nu är jag på rymmen från tvn, jag är inte så förtjust i att se på TV. Ibland försöker jag med social träning och anstränger mig men så plötsligt går benen bara iväg Såna är dom.

• Cybermamman

Ja hemlisar tycker vi om *viska i mitt öra janos*

• Cybermamman

Tack janos *rodnar förläget och kastar med håret* - ungefär som miss Piggy gör.

• janos

Maken säger att vi TROR att vi ska försöka få till en fredagsbebis.....men han är inte helt säker, för det finns ju ingen ångervecka

.....men det är en hämlis!! Ssssschhhh!!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7