• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Det låter trevligt! Hoppas att ni kan boka lokalen och att det blir vad ni har tänkt er

• janos

Ja, glögg och pepparkakor, lussekatter och varm choklad

*janos skriver upp det på handlar listan*

• Gable

OM hon kommer?? Tro mig, INGENTING kan stoppa henne från att komma hem till oss. Stööööööööön!!! Ro hit glöggen

Men hade ni inte med er mössor Janos? Trots jag tjatade

MC - heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! Länge sen, men jag förstår ni har det inte alltför roligt där hemma just nu. Bättre ta det nu än i jul!

Jag undrar just om min SM vet om att det ICKE blir någon jul tillsammans med henne. Skulle nog tro att hon får reda på det dan före dopparedan.

5 maj, säger du Cindy... Bara ett halvår kvar! Oiiiiiiiiiiiii!!!

• janos

Visst lystnade vi på ditt tjat och tog med oss både vantar och mössor, men maken ville ha en ny och fin mössa. Det tog oss två dagar i Sthlms butiker för att hitta en som "dög"

• Fru Cinderella

Gable

Jag vet.. har en känsla av att den här vintern kommer gå jättefort och sen är det hux flux maj

Hoppas ni finns här o stöttar mig sen när jag bli ett nervvrak ;)

• janos

Självklart finns vi här och stöttar i vått och torrt

Jag insåg just att maken och jag har varit gifta i 1år och 4mån idag ;)

• anne på grönkulla

*håller tummarna för Cindy*

Vad mysigt ni verkar ha haft janos! Fast hade jag vart med så hade jag peppat er att köpa pallarna!

• janos

Ett tips redan nu, cindy! Gör klart festprogrammen i tid, om ni ska ha sånna. Vi höll på med dom sista på morgonen, för att skrivaren krånglade.

Ett annat tips är att ta hjälp av folk och se till att dom vet i tid vad dom ska göra och hur ni vill ha det

Svar på tråden Äntligen fredag del 7