• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

... så där nu ska jag iväg o prova brudklänningar med mamsen o förhoppningsvis hitta en som jag köper också *tihi* Wish me luck!

• Gable

Aha! Det är viktigt med datum, jag och maken firar varje månad när vi blev ihop, himla trevligt!

• Gable

Det gjorde aldrig jag, provade klänningar. Jag sydde upp min så det fanns lixom aldrig nåt behov av det.

Det ångrar jag lite, man skulle väl ha provat en massa bara-för-att...

Ha så kul Cindy!

• anne på grönkulla

Gabkle, är det sant! Vad gulligt - vi vet inte ens vilket datum det var riktigt, bara att det vara nån gång de sista dagarna i juli.... bröllopsdan ska vi väl lyckas bättre med, hoppas jag!

• Gable

Jajemensan! Det är mycket viktigt med att fira just det datumet. Tror faktiskt inte vi har missat en enda månad. Jo, när vi gifte oss ;-D Vi köper inga tokdyra saker till varandra, runt 2-300 kr.

• Hilde

Nämen vad här skrivs... jag hiiinnner inte meeed... *eko* jag hiiinnner inte meeed... *eko* jag hiiinnner inte meeed... *eko* ...

Svar på tråden Äntligen fredag del 7