• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

jasså, du menar med smärtstillande? Ja, jag tänkte nog på tyngre smärtstilllande, vanliga alvedon o ipren o sånt tar jag ju ibland - men smärtstillande lät så tungt på nåt vis, mer receptbelagt liksom.

• Rystall

Det var ju jättekul tycker jag, med ett litet personkoll.

• Gable

Japp, uppvuxen i Norrlands mörka inland, klart man har varit i slagsmål. Fast idag slåss jag inte.

Hahahahahaaaaa!! Ja, nageln som brann! Helt sjukt. Hade målat naglarna och det hade väl inte torkat ordentligt. Skulle röka och sen när jag skulle fimpa ciggen så kom nageln in i glöden på nåt sätt, hade väldigt långa naglar. Då började nagellacket att brinna.

Jösses. Det luktade inte gott och jag fick klippa ner hela nageln.

• Gable

Tänkte på det när jag kollade igenom vad alla hade svarat, vad mycket vi har gjort egentligen! Häpp!

• Fru Cinderella

Rystall

Jag har vart lite svartsjuk i yngre dagar om man säger så *host host*

• Fru Cinderella

*skålar med martiniglaset fyllt med iste*

• Hilde

Post it lappar är lätt att bli beroende av... och smärtstillande... det fick jag en massa rediga portioner av vid mitt kejsarsnitt.

• Fru Cinderella

Jag har aldrig förstått det där med att bli beroende av post-it lappar, kan någon förklara det för mig?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7