Äntligen fredag del 7
äpv: ja ta d lungt. nu jädrar ska d bli ungar!
äpv: ja ta d lungt. nu jädrar ska d bli ungar!
heeeelluooo!
lät d som en varg?
gable, hoppas det kommer att går bra, jag håller lika många tummar för dig. *tumtumtumtumtum*
jag är lite mer så att jag säger: jo hon stina i borås, du vet. säger maken då. jomen hon med nicket skurgumman på bt du vet!
för jag känner mig lite mer personlig då, som att ni är närmare då liksom.
*blir lite blyg*
hejhej brudar!
lång tid sen skrevs - beror på att ludde har varit magsjuk och vi har varit på sjukhus. inte kul. många meter papper går det att torka ... ja, ni vet.
*pust*
d var myyyyycket att läsa.
*tar en tryffel*
godis är GOTT!
1. Gable
2. Janos (om hon kan flytta på sin jobbarhelg)
3. Hilde
4. ApG om hon är i Sthlm
5. Rystall
6. Cybermamman (om det inte inträffar något märkligt - och - ni MÅSTE påminna mig ungefär tusen gånger)
7. ÄPV (lite beroende på hur det går...)
8. mammacatta som hittar som en GUD i 08. för att vara lantis alltså.
hinner inte kommentera, men jag har läst allt:
kramar till de som behöver
ja, nu har jag lite mera tid.
har glömt en del, men rystall, vilka förfärliga grannar! har du pratat med HGF? eller styrelsen? eller polisen? man får ju inte gå omkring och hota folk hursomhelst. inte alls faktiskt.
klänningen är SUPER cindy. hade inte tid att skriva det sist. känner du dig som en prinsessa?
nu ska jag backa och titta på länkarna.
HEJHEJ Cm förresten - lång tid!
Sen har jag beslutat mig för att börja skriva med stor bokstav igen. Jag slutade med det när jag surfade, ähum, jobbade på respons, där var man tvungen att skriva med jordens hastighet - alltså inga Stora Bokstäver.
Hmm, ludde mår ganska bra, tunn som en räka. Men värre är att vi ALLA vart sjuka och är numera sådär 5 kg lättare som familj betraktat.
men herrejääää*lar vilken hejdlöst rolig länk vi fick av kackelmaja!
jag har ont i magen, tårar i ögonen och sn*ret rinner...:D:D:D:D:D:D
CM: vilka fina kort! tack så JÄTTEMYCKET!♥
ho-ho-ho-ho-hockyfrilla...
Ja, hrm, d skulle vara lite flera stora bokstäver och ett litet hjärta efter där det strå 95¤(/¤&%# eller nåt.