Inlägg från: mammacatta |Visa alla inlägg
  • mammacatta

Äntligen fredag del 7

*kramar rystall*
    Stackars dig! Det är aldrig roligt när nån idiot får en på kornet. Man har svårt att komma undan liksom. Som att bli mobbad i skolan igen - man blir "märkt".
    Usch.

ÄPV: håller med hilde jag, skriv inte på om du inte är nöjd. Du har mer att säga till om - särskilt om du känner att det är bara för att jä*las som de gör så.

• mammacatta

Nja, det är väl intePå spåret ikväll.

• mammacatta

tjena anne - hur mår du idag?

• mammacatta

Wille gjorde en förhoppningsvis sista insats i K-banken i gårkväll. Det är löjligt vad mycket vi tvättar nuförtiden...

• mammacatta

Tackar janos, du tänker alltid så klokt!

Vi fick faktiskt slut häromdagen...PANIK utbröt och spyiga kläder vällde ut i hallen...

Liven lever, men mer är det nu inte. De är vansinnigt magra en del av dem. Den ärldre närmare bestämt... *ledsen*

• mammacatta

hej. upptagen.
    k=kräka
    kram

• mammacatta

Nu är det bestämt. Vi ska åka på bröllopsresa i maj.
    Förhoppningsvis. För vi har inte bokat än, men jag har fått klartecken att dra igång det.
    :D:D:D

• mammacatta

Tja, det beror på. Vi tänkte ta budgetvarianten eftersom vi är i en särdeles fattig fas av livet. Då styr vi kosan mot min kusins bostad i Spanien, mellan Torrevieja och Alicante. Beror på gör det för att vi har inte frågat än. Jag tänkte ringa ikväll, men innan jag kunde ringa hann de börja surfa eller nåt, för det var upptaget läääänge. Nu är det för sent att ringa
    Det är så billigt att åka dit. Det går hur många plan som helst dit där man bara köper stolen, alla har ju eget därnere. Sen betalar vi bara el och gas när vi anväder huset, hon får ju städat och passat så hon är nöjd. Det är ett hus egentligen, så vi får lika mycket utrymme som härhemma.

jag längtar redan, fast jag inte bokat ett smack.

• mammacatta

Hejhej brudar!
    Anne, hon bodde där förr, men nu bor hon här uppe.
    Å nu har jag ring och bokat huset.
    Vet inte exakt när, men april/maj nån gpång blir det!

• mammacatta

C3, hon har jag inte sett till på länge. hon hette alltid namn på C, och hon satte till en siffra, senaste var 3.
    Förvirrad stackars flicka.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7