• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Godkväll i stugan!

Måste masa på maken om kvällarna, så att jag oxå kan få leka med datorn ;)

Dags att sova.....natti natti

• Gable

Jösses. Varför kan man inte sitta på tangenterna?

Varför blir kan jag inte låta bli att stånga huvudet blodigt?

Varför läääääääär jag mig aldrig?

Heehhehehehehe. Nåväl, jag får önskar fröknar och fruar en riktigt trevlig fredag. Jag ska ut och tjänsteresa lite.

KRAM på er!

• Fru Cinderella

Fortfarande sjuk som ett ägg :(

• äntligen på väg

*ÄPV släpar sig in efter en tung arbetsvecka*. Månaden är äntligen slut och chefen har släckt ner blåslampan för denna gången. Nu ligger jag precis på gränsen för att klara mina mål så förhoppningsvis har jag en trevlig bonus att ta ut till jul

Stackars Cinderella då . Hoppas du känner dig bättre nu ikväll!

Hmm Gable... Behöver nog fylla på med lite info mellan raderna för att förstå dig

• Fru Cinderella

nja.. om det vore så väl :(

• janos

Önskar Gable en trevlig tjänsteresa

Pigga på dig Cindy

Äpv, vad trevligt med julbonus

Själv är jag sååååå trött ikväll. Det blir nog lugnt här hemma ikväll. Laddar för att julhandla i helgen istället. Vi ska till Luleå på lördag och Haparanda (Ikea) på söndag. Det blir första gången vi åker till Ikea, sen dom öppnade för 2-3 veckor sedan

• Hilde

Hejsan flickor, brudar, Qwinnor, gummor o fruar m.m. här är jag *Hilde hasar sig in o vältrar sig upp i soffan, kryper ihop till en boll och somnar* ZZZZZZZZ ZZZZZ ZZZZZ ... zzzzz zzzz

• janos

*janos kryper oxå under filten och somnar*

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Svar på tråden Äntligen fredag del 7