• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

Nu är det bestämt. Vi ska åka på bröllopsresa i maj.
    Förhoppningsvis. För vi har inte bokat än, men jag har fått klartecken att dra igång det.
    :D:D:D

• äntligen på väg

Härligt mc! Vart bär det av?

• äntligen på väg

Ho ho? *Tomt*

• janos

Rystall, du tyckte att jag pratade lite hockey nu för tiden. Ska vi ta ett snack du och jag kanske? ;)

• mammacatta

Tja, det beror på. Vi tänkte ta budgetvarianten eftersom vi är i en särdeles fattig fas av livet. Då styr vi kosan mot min kusins bostad i Spanien, mellan Torrevieja och Alicante. Beror på gör det för att vi har inte frågat än. Jag tänkte ringa ikväll, men innan jag kunde ringa hann de börja surfa eller nåt, för det var upptaget läääänge. Nu är det för sent att ringa
    Det är så billigt att åka dit. Det går hur många plan som helst dit där man bara köper stolen, alla har ju eget därnere. Sen betalar vi bara el och gas när vi anväder huset, hon får ju städat och passat så hon är nöjd. Det är ett hus egentligen, så vi får lika mycket utrymme som härhemma.

jag längtar redan, fast jag inte bokat ett smack.

• Gable

Ooooooooooh! Trevligt! Ute och resa lite, det skulle jag inte heller tacka nej till.

• Fru Cinderella

Usch jag är jättesjuk o min sambo fyller år idag. Hade planerat o ha världens stearinljus-show när han kom hem o ha lagat hans favoriträtt följt av ett varmt bubbelbad.. nu blir det nog han som får ta hand om mig :(

Vad bara tvungen att klaga lite..

• Rystall

Janos, jag vet inte riktigt men... sa du nått. Jag uppfattar lite dåligt.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7