• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • äntligen på väg

Välkommen tillbaks till bredbandland Gable

• Gable

Ni skulle se oss

Varsin dator i varsitt hörn av soffan. Det är livet det

• anne på grönkulla

Bredbandland är ett bra ord för ett trevligt ställe! Det har jag lärt mig här hos er, kära fredagsvänner - ordet alltså! Ja, att det är trevligt också förstås.

Vad jag ville säga var egentligen att mina jobbarkompisar skrattar när jag använder rodet - brukar t ex påstå att jag kan bo var som heslt bara det är i bredbandland!

• Gable

Vi har köpt julgran! Och adventsljusstakarna är framplockade och lyser så fint i fönstrena.

Men jag är lite sur på maken som envist hävdar att granen SKALL ICKE kläs förrän TIDIGAST 1 vecka före julaftonen. GRRRRRRR!!

• Gable

Vad är det då för mening att ha gran? Va va va va va va va??? Om man inte får njuta lääääääääääääääänge av den??

• äntligen på väg

Ledsen att behöva säga det Gable, men din make har faktiskt rätt.. granen klär man tidigast 1 vecka innan julafton, helst kvällen innan.

APG: Nej, vi har inte bestämt oss. M vill helst ligga platt fall i en solstol och jag vill hellre glassa runt i en storstad. *Ser oss på ett trevligt kafé med en rykande caffe latte och många färgglada shoppingkassar runt fötterna*

• Gable

Shopping är aldrig fel!!

Nej, jag vet att ni håller med honom om granfrågan... Jag hoppades bara att ni hade ändrat er lite

Det är lite mission impossible över det hela

Svar på tråden Äntligen fredag del 7