• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • mammacatta

Hmm, ludde mår ganska bra, tunn som en räka. Men värre är att vi ALLA vart sjuka och är numera sådär 5 kg lättare som familj betraktat.

• mammacatta

men herrejääää*lar vilken hejdlöst rolig länk vi fick av kackelmaja!
    jag har ont i magen, tårar i ögonen och sn*ret rinner...:D:D:D:D:D:D

CM: vilka fina kort! tack så JÄTTEMYCKET!♥

• mammacatta

ho-ho-ho-ho-hockyfrilla...

• mammacatta

Ja, hrm, d skulle vara lite flera stora bokstäver och ett litet hjärta efter där det strå 95¤(/¤&%# eller nåt.

• Rystall

Mammacatta: Jag sitter i styrelsen för vår bostadsrättseförening. Men vi skall kontakta vår juridiska och ekonomiska förvaltare på måndag. Dom får ta över ärrendet. Men jag har lite onda föraningar att det inte är slut med detta. Skulle inte förvåna mig om danskdj..larna tuttar eld på kåken på pin-ki.

• Hilde

Till Äntligen på väg!!!

Apråpå det dära bygget på tomten. Ni ska inte vänta en sekund till med eventuella påskrivningar av papper osv... ni måste ta er till Stadsbyggnadskontoret BUMS och bestrida byggloven. Många gånger betyder det ingenting att en påskrift från en granne saknas, har de tillräckligt garvat munläder så får de igenom vad som helst ibland. Däremot finns det massor av sätt att bestrida ett bygglov, speciellt om det innebär "betydande olägenhet för grannar."... och det är väl precis det det gör antar jag Seså... skynda till kommunen och gnabba ihjäl bygglovshandläggaren och eventuellt byggnadsnämnden BUMS BUMS BUMS!!!

• mammacatta

*kramar rystall*
    Stackars dig! Det är aldrig roligt när nån idiot får en på kornet. Man har svårt att komma undan liksom. Som att bli mobbad i skolan igen - man blir "märkt".
    Usch.

ÄPV: håller med hilde jag, skriv inte på om du inte är nöjd. Du har mer att säga till om - särskilt om du känner att det är bara för att jä*las som de gör så.

• mammacatta

Nja, det är väl intePå spåret ikväll.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7