• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

Rystall

Jag kan hålla dig sällskap.. tar mer än gärna ett glas vin, stort tack! *häller upp ett glas*

• Rystall

Jag har väl berättat att samma granne har stått och kastat ägg på förbipasserande från sitt vardagsrumsfönster.

• Fru Cinderella

Han låter helmysko

• Fru Cinderella

Ohh.. pannkakor.. nu gjorde du mig redigt sugen.. aja ser i alla fall fram mot potatisgratängen som står i ugnen och love actually som börjar om tre minuter *Mmmm* härligt fredagkväll!

• janos

*laddar upp med ägg, för att hjälpa Rystall om det behövs*

• janos

Jag fattade tyvärr inte vart du var vilse

*korkade janos*

• anne på grönkulla

Ingenstans, för ögonblicket - jag bara menade att risken finns ju på värre ställen än Stockholm, när man flänger som jag. Annars är gå vilse faktiskt ett rätt bra sätt att lära sig hitta på i nya städer.

Men det värsta som hänt mig hittills var att jag höll på att bli väskryckt i långtbortistan för ganska precis ett år sen.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7