• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Anne! Maken och jag sitter och pratar....

Vart var det ni gifte er? Han frågar om du reser mycket

• janos

*bjuder på min nya favvis ikväll: fryst mango!*

Så gott när den har tinat lite lagom. Påminner lite om sorbet

• janos

Ni hade skrivit så mycket ikväll, så jag missar säkert massor att kommentera:

*Rystall, hualigen vilka grannar

*cinderella, hur orkar man shoppa så mycket???

*Anne på G, ta hand om dig nu, så att du inte svimmar igen

*äpv, när är det dags för äggtesten?? Hur mår du?

*mc, du hänger väl med till Sthlm?!?!?!?!

• anne på grönkulla

Jag har nog rest mycket (och ofta, men när det är jobbet är det ju korta snuttar till samma ställen oftast) men inte varit på så många av de klassiska semesterställena ändå.

Gifte oss gjorde vi i Egypten.

Kairo är ju en annan hit, äpv - eller Röda havskusten, för mer solsemester på vintern. Men folk brukar ha mycket blandade känslor för det - bara för att jag älskar det så måste ju inte alla andra gilla det.

Mmm, mango! Får man en bit till?

• janos

Så var det ju. Då hade jag rätt....*puh, vilket tur*

Visst får du mera....*lassar upp en hel skål*

• janos

Tänk anne, du är resvan du! Inte som äpv, som åker vilse när hon åker till stan ;)

• Fru Cinderella

janos

Jag var tvingad :(

Först shoppade jag med 1 kompis
    Sen med en annan kompis
    Sen med min sambo

Detta resulterade i att på hemvägen hade vi två, 4 systemetpåsar, tre påsar från klädesaffärer och två mat kassar *puh* Hatar o åka buss som dessutom naturligtvis MÅSTE stanna nedanför backen.

• Rystall

Visst finns det vin Cinderella! Grannen och tillika ordförande stack en vinflaska under armen på mig när jag varit där för att spy galla över grannhel..et. Grannen tyckte att jag kunde behöva lite vin. Synd bara att jag inte kan dricka upp hela. Så du får gärna ett glas eller tre.

Tycker att det hela med galningens mail är mycket olustigt. Osis att maken är borta just i kväll. Känner mig lite skraj.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7