• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

Pomidom! Här är jag.

Huvva ApG - du får inte sitta så där länge i ångbastun. Tänk om du hade fått hjärnskakning? Inte bra, inte bra alls.

Janos, faxa hit lite godis!

Kul att ni vill komma till el stockholmo. Jag och maken gick förbi fredagsstället igår och då berättade jag att vi skulle träffas. Han tyckte det var på tiden

Trevligt på T-baren men ät inte där. Överkokt pasta fick jag, men jag var för hungrig för att orka börja bråka. Dyrt nåt så ini h.... var det också. 700 kr för oss två. Vi tog varsin varmrätt + kaffe och 1 öl.

• Gable

Nähä. Nu ska jag gå hem för dagen. Man ska inte slita ut sig så här en fredag

Kram på er!

• Gable

Bara för komihåg:

janos, du är värst som vanligt

Känns som jag är färdig med julstöket bara av att läsa din lista

1. Gable
    2. Janos (om hon kan flytta på sin jobbarhelg)
    3. Hilde
    4. ApG om hon är i Sthlm
    5. Rystall
    6. Cybermamman (om det inte inträffar något märkligt - och - ni MÅSTE påminna mig ungefär tusen gånger)

• Gable

Vad hände? Jag råkade nog kopiera lite för mycket av CM's inlägg - SORRY!

• anne på grönkulla

Synd - att det var dyrt o inte så gott menar jag.

Jo, du har så rätt - har faktiskt slagit huvudet i kaklet en gång när jag svimmade i badrummet (tassade ut i gryningen med maginfluensa). Då trodde vi nog att det var illamåendet jag blev så utslagen av, men det var nog lite hjärnskakning, för jag var helt borta i flera dar sen.

Men jag har lågt blodtryck och svimmar lätt, av smärta, illamående och sånt också. Har svimmat i famnen på min chef en gång också, ombord på ett flygplan!

• äntligen på väg

Maken stack precis iväg på innebandyträning så jag tänkte ha lite fredagsmys med er istället . Är ni här?

• äntligen på väg

Ska bara gå och hämta en kopp té och lite choklad, kommer strax!

• äntligen på väg

Jag är tebax

• Rystall

Hej
    Freedag!!!!
    Maken är på julfest och jag och Albin skall rå om varandra (vilket vi alltid gör). JAg skall dock jobba i morgon för första gången sen Albin kom till. JAg skall vara i från honom i 9 timmar minst. Undrar hur det skall gå? Men nån gång skall vara den första. Måste ju öva inför Stockholmsresan

Men jag har ont i magen. Inte för jobbet el att jag har ätit nått utanför för att föreningen är i konflikt med ett par som köpt en av lägenheterna i huset och som kommer mad massa konstiga krav och hotelser. Det är inte alls kul. Fick nytt otrevligt mail idag.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7