• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

Grattis janos!

*öppnar champagne för vår drottning av de jämna numrena - ingen är som hon!*

Trumpetfanfarer, tack!

• janos

Uuuuuj, nu blev jag blyg

Tack så mycket Apg!!

*bjuder alla på glögg, pepparkakor, vin, julgodis, mango och mycket annat smått och gott*

• Rystall

Grattis Janos! Du är verkligen oslagbar. Ingen kan mäta sig med dig. Iallafall inte när det gäller jämna nummer

• mammacatta

1. Gable
    2. Janos (om hon kan flytta på sin jobbarhelg)
    3. Hilde
    4. ApG om hon är i Sthlm
    5. Rystall
    6. Cybermamman (om det inte inträffar något märkligt - och - ni MÅSTE påminna mig ungefär tusen gånger)
    7. ÄPV (lite beroende på hur det går...)
    8. mammacatta som hittar som en GUD i 08. för att vara lantis alltså.

• mammacatta

hinner inte kommentera, men jag har läst allt:
    kramar till de som behöver

• janos

*kramas tillbaka*

*gör mig färdig för jobbet....IGEN!!!....vad är detta???*

• mammacatta

ja, nu har jag lite mera tid.

har glömt en del, men rystall, vilka förfärliga grannar! har du pratat med HGF? eller styrelsen? eller polisen? man får ju inte gå omkring och hota folk hursomhelst. inte alls faktiskt.

klänningen är SUPER cindy. hade inte tid att skriva det sist. känner du dig som en prinsessa?

nu ska jag backa och titta på länkarna.
    HEJHEJ Cm förresten - lång tid!

Sen har jag beslutat mig för att börja skriva med stor bokstav igen. Jag slutade med det när jag surfade, ähum, jobbade på respons, där var man tvungen att skriva med jordens hastighet - alltså inga Stora Bokstäver.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7