• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Hur blir det med allt? Jag sitter och funderar om jag hinner till mamma oxå den helgen.....*grubblar*

Kanske dags för en mer seriös plan snart....*grubblar vidare*

• äntligen på väg

Hilde: Tack, jag lovar att genast ta tag i det här med granngodkännandet (eller snarare icke-godkännandet )

Janos: Japp, när denna veckan är slut lär jag med säkerhet veta om det är nån Hebbe i magen eller inte. Tyvärr kan jag säga redan nu att jag tror att det är kört... Magen har svullnat upp som den brukar innan "veckan" och det känns som det brukar dagarna innan . Känner mig fullständigt hopplös... Tur att jag har er fredisar som muntrar upp mig iaf

• Rystall

Men ÄPV det är faktiskt helt normalt. Det är ju så att magen svullnar eftersom den gör sig redo att ta hand om ett litet befruktat ägg. Men när det inte kommer nåt så blir det mens istället. Så du kan faktiskt visst vara gravid.
    (Hoppas-hoppas)

• anne på grönkulla

*kramar om* Inte är du hopplös inte! Ens värde avgörs faktiskt inte av ens förmåga att reproducera sig, även om jag förstår att ni vill så otroligt mycket, med tanke på hur ni måste ha försökt. Nu har jag ju aldrig försökt eller längtat själv så jag kan naturligtvis inte alls relatera till det på riktigt - bara beundra det tålamod ni och många andra tycks ha i frågan. Jag misstänker att jag själv lätt skulle sk*ta i det efter ett tag! Men det får vi ju veta en vacker dag - vem vet hur det ska gå då...

Vet inte om jag alls lyckas trösta - men som sagt - inte är du hopplös! Om inte annat så är du ju äntligen fredagstjej!

• janos

*skickar en bamse kram till våran underbara äpv, det finns ju ingen som du*

Jag litar helt på Rystall i detta fall, som har mer kunskap och erfarenhet är lilla jag. Självklart hoppas vi så länge man bara kan.

Det är svårt att relatera till vad ni går igenom. Maken och jag är ju bara inne på andra försöket och ärligt talat så försöker vi inte SÅ hårt. Det enda jag kan relatera till är möjligtvis känslan när mensen är på väg.....det blev inget denna gång. Man funderar ju en hel del under tiden som man väntar på mensen.

*kramar om äpv*

Oj, vilken dålig hjälp jag är ikväll känner jag. Jag vill så gärna vara här för dig, men jag hittar verkligen inte rätt ord för er. Förlåt!!

• äntligen på väg

Åh, va gulliga ni é!!! Blev så rörd så jag grät en skvätt! Och Rystall, du har gett mig nytt hopp .

Men nu ska vi inte vara ledsna och tycka synd, utan vara glada och planera för träffen! *Funderar, vad ska jag ha på mig *

• Gable

*bredbandet funkar igen här hemma, friden återställd*

• Gable

Jag bokar på fredag kväll! Cindy - kommer du?

Ååååh, vad jag håller tummarna för dig Äpv! *hoppas hoppas hoppas*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7